۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۱۸۴۴۲
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه:

هرگونه تعرض دشمن به حریم کشور با پاسخ قاطع مواجه می شود

هرگونه تعرض دشمن به حریم کشور با پاسخ قاطع مواجه می شود
سرهنگ اسدی با بیان این که امروز با رصد دقیق دشمن هر گونه تعرض را بی پاسخ نمی گذاریم، گفت: قدرت نیروهای مسلح، فکر و جرأت تعرض به ایران را از دشمن گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی گفت: با اقتدا به امام حسین(ع) و با عنایت الهی مسیر انقلاب و خدمت به مردم را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: امروز پرهیز از اسراف، تقویت فرهنگ کار و حرکت و تلاش، همت مضاعف در جهت پیشرفت و عدالت از مصادیق جهاد اقتصادی است و باید بر افزایش سرمایه گذاری بر تولید تأکید کرد.

اسدی با بیان این که استحکام تدین و معنویت در جامعه، پرهیز از حاشیه سازی ها، مبارزه با فساد و همدلی از الزامات پیشرفت و جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: امروز با رصد دقیق دشمن هر گونه تعرض را بی پاسخ نمی گذاریم.

وی ادامه داد: اقدام قاطعانه نیروهای مسلح ایران در برخورد با تجاوزات دشمنان به حریم میهن اسلامی فکر و جرأت تعرض را از دشمن گرفته است و این قدرت بازدارنده بومی نشانه جهاد دفاعی و نظامی فرزندان انقلاب است.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با بیان این که فرمانده معظم کل قوا با حکمت و قدرت نیروهای مسلح را هدایت می کنند، ابراز داشت: مردم نشان دادند با نثار جان و مال خود پرچم ایران را در قله های رفیع عزت و کرامت حفظ می کنند.

وی عنوان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر به همت دانشمندان جوان داخلی و برنامه ریزی دقیق با وجود کاستی ها و محدودیت ها، توانسته در زمینه طراحی و تولید نیازهای دفاعی به خود کفایی برسد.

اسدی خاطرنشان کرد: به کمک مراکز تحقیقاتی دانشگاهی بیش از 20 نوع از سامانه های کشف فعال و غیر فعال بومی در بردها و ارتفاعات مختلف را در اختیار داریم و با به کار بردن آن ها پوشش دفاعی داخل کشور تحت مدیریت قرار دارد.

وی اضافه کرد: انواع موشک های پیشرفته و سامانه های موشکی تاکتیکی و رونمایی از باور 373  ارمغان 40 سال تلاش برای خودباوری و رهایی از یوغ استکبار جهانی است، نیروی پدافند هوایی با تجهیز به انواع سامانه های جمع آوری اطلاعات حداکثر تسلط و اشراف اطلاعاتی را در سطوح تاکتیکی و عملیاتی در اختیار دارد؛ پیشرفت ها در زمینه پهپادی جلوتر از برنامه ریزی ها بوده و در حال تبدیل شدن به قطب پهپادی کشور هستیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد قمین
ارسال نظرات