۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۸۴۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نقش مؤثر روحانیت در دفاع مقدس به نسل های جدید منتقل شود

نقش مؤثر روحانیت در دفاع مقدس به نسل های جدید منتقل شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان و مسؤولان حوزه دفاع مقدس، نسل جدید انقلاب را با نقش مؤثر روحانیان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه آن‌گونه که شایسته است نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب منتقل نشده؛ از این رو لازم است در این راستا مسؤولان و هنرمندان برنامه‌ریزی کنند و همت بیشتری از خود نشان دهند.

وی افزود: شهدای طلبه و روحانی بسیار مظلوم واقع ‌شده‌اند و امروز بسیاری از مردم به‌ویژه نسل‌های جدید با شهدای طلبه و روحانی آشنا نیستند که این امر وظیفه همه ما را در قبال شهدای روحانی بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: از آغاز مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی تا پیروزی انقلاب، همواره طلاب و روحانیان در کنار امام راحل گام برداشتند و می توان گفت: مشروعیت انقلاب و نظام اسلامی به‌وسیله روحانیون تبیین و امضاء شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نقش روحانیان در جبهه‌های حق علیه باطل در زمینه‌های تبلیغی و رزمی بر کسی پوشیده نیست؛ از این رو لازم است نهادهای مسؤول در زمینه شناساندن رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این قشر تأثیرگذار اقداماتی شایسته و درخور انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شبکه تبلیغ پس از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، بسیار گسترده‌تر و وسیع از گذشته به کار خود ادامه داده است، به‌طوری‌که در استان خراسان شمالی قریب به ۱۷۰ روحانی به‌طور دائم در مناطق شهری و روستایی مستقر هستند و به تبلیغ دین مبین اسلام می‌پردازند.

وی در پایان گفت: از ظرفیت مناسب و توان بسیار بالای روحانیون مستقر می‌توان در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و. .. در راستای تعالی و پیشرفت جامعه دینی استفاده کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات