۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۱۸۴۷۷

گلایه آیت الله مکارم شیرازی از رییس جمهور

گلایه آیت الله مکارم شیرازی از رییس جمهور
حضرت آیت الله مکارم شیرازی از حضور رییس جمهور در برخی مجالس انتقاد کرد و از وی خواست نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور و مسئول ستاد مقاومتی استان قم پس از استماع برنامه‌های ستاد مقاومتی استان با اشاره به مشکلات فرودگاه قم فرمودند: من معتقدم اگر فرودگاه قم درست بشود وضعیت قم بهتر می شود و از داخل و خارج استقبال خواهد شد. خیلی‌ها می‌خواهند مستقیم برای زیارت به قم بیایند، لذا نداشتن فرودگاه کار را سخت می کند.

این مرجع تقلید افزود: باید روی دریاچه نمک قم و فرآورده‌هایی که از آن می‌توان بدست آورد و نیز معادنی که در قم هست، هم کار مطالعاتی و عملیاتی صورت بگیرد و از این نعمت خدادادی نیز استفاده شود.

گلایه آیت الله مکارم شیرازی از رییس جمهور

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ادامه داشتن برنامه‌های کنگرۀ مبارزه با جریان های تکفیری، و از برگزاری این همایش در کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، تانزانیا و دیگر کشورهای اسلامی گفت: ما در این کنگره بر جنبه های فکری و فرهنگی مبارزه با این جریان ها به صورت گسترده کار کردیم زیرا معتقدیم بدون کار بر این امور مبارزه سود و اثری نخواهد داشت.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: داعش یک اشتباه مهمی داشت، و آن این که تصور می کردند با ایجاد رعب می تواند بر همه مسلط بشود، غافل از اینکه ایجاد رعب یک اثر موقتی دارد. اگر در کنار کار نظامی، از لحاظ فرهنگی نیز تلاش شود، خطرات این گروه کم خواهد شد.

این مرجع تقلید افزود: شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می شود‌، به ایشان سفارش کنید نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
آقازاده شهردار قم: از آمریکا به ایران برنمی‌گردم/ نظرات پدرم مصرف داخلی دارد!
حامد سقاییان نژاد: من نظرم (با پدرم) فرق می‌کند. من سفیر گویای نظام نیستم . من یک شهروند عادی هستم.
پبحران «آقازادگی»در کشور ما روز به روز حاشیه‌های تازه‌ای را خلق می‌کند. پدیده ای که هربار با مطرح کردن یک موضوع تازه به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شود.

خبرگزاری مهر در مجله مهر نوشت: آقازاده‌ها یک باراز «ژن خوب»حرف می‌زنند و آن را وارد گفتمان روزمره مردم می‌کنند یا گاهی پسرو عروس سفیر می‌شوند و با عروسی های اعیانی‌ جنجال راه می‌اندازند. آنها بعضی اوقات هم با عوض کردن اسم و بددهنی‌شان در فضای مجازی سر و صدا به پا می‌کنند.

بین همه این‌ها تازه ترین چهره این دسته که طی یکی دو هفته گذشته از آن رونمایی شد آقازاده‌های شهردار قم بودند. همین چند وقت پیش بود که مشخص شد هر ۶ فرزند آقای مسئول برای زندگی و تحصیل در آمریکا به سر می‌برند.

حالا شب گذشته فرزند این مسئول طی یک مصاحبه با شبکه ضدانقلاب حرف های عجیبی زد که هیچ خط و ربطی به توصیف های پدر در وصف یک فرزند انقلابی نداشت. کسی که جناب مسئول او را به عنوان سفیر گویای نظام معرفی کرده بود.

نظرات پدرم مصرف داخلی دارد

«یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.» این بخشی از مصاحبه "مرتضی سقاییان نژاد"در دفاع زندگی و تحصیل ۶فرزندش در خارج از کشور بود.

اما این دفاعیه شاید تا قبل از مصاحبه آقازاده جناب شهردار کاربردی به نظر می‌رسید، چون اول از همه "حامد سقاییان نژاد" ترجیح داده بود تا به عنوان فرزند یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی به جای رسانه های وطنی با شبکه ضدایرانی«من و تو» حرف بزند و پرسشگر سوالاتش "مسیح علینژاد"باشد.

ثانیا او در این مصاحبه ادعاهایی را مطرح کرد که مثال نقض تمام حرف های پدرش بود. فرزند جناب مسئول در این گفت و گو صراحتا اعلام کرد: «من نظرم(با پدرم)فرق می‌کند. شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد.من سفیر گویای نظام نیستم .من یک شهروند عادی هستم.»
0
0