۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۱۸۴۹۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثارگران نباید با کمبود دارو و امکانات درمانی مواجه باشند

ایثارگران نباید با کمبود دارو و امکانات درمانی مواجه باشند
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: در حوزه درمان ایثارگران نباید با کمبود دارو و امکانات درمانی مواجه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای مردم با تدین و ایمان بوده و بیش از 2 هزار شهید و 4 هزار جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی گفت: امروز امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم و در مقابل خانواده شهدا و آن‌هایی که دو یا سه شهید دادند شرمنده هستیم و امیدواریم شفاعت کننده ما باشند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خدماتی که به خانواده شهدا ارائه می‌شود و فضا و امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد باید شایسته و در شان جامعه ایثارگری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر از خدمات بنیاد شهید استفاده می‌کنند و در تلاش هستیم تمام مشکلات و خواسته‌های جامعه هدف پاسخ و برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه درمان ایثارگران نباید با کمبود دارو و امکانات درمانی مواجه باشیم و در محیط بنیاد شهید تحمل رفتار نامناسب با جامعه هدف خود را نداریم.

گفتنی است ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در زمینی با زیربنای 5 هزار مترمربع و با اعتبار 6 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات