۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۱۸۵۲۵
وزیر صمت:

بهبود کیفیت و افزایش تنوع در اولویت صنعت خودرو است

بهبود کیفیت و افزایش تنوع در اولویت صنعت خودرو است
رحمانی گفت: به دنبال تغییر و تحولات در حوزه صنعت خودرو هستیم و تیم جدید و جوان می‌تواند رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علی رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد قائنات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجتمع فولاد قائنات یکی از طرح‌های بزرگ کشور است و برخی از مشکلات آن برطرف شده و مسؤولیت کار به ایمیدرو داده شده است.

وی گفت: مجتمع فولاد قائنات طبق برنامه‌ریزی ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و بحث فولادسازی آن نیز کمی طولانی‌تر خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: جذب این نیروها در چنین طرح‌هایی باید با اولویت استان و از نیروهای بومی استفاده شود و در مدارج و تخصص‌های بالا از تمام کشور و با اولویت استان جذب نیرو باشد.

رحمانی با بیان اینکه گردش مالی باید در بانک‌های استان انجام شود و لازمه آن این است که بانک‌های بتوانند خدمات ارائه کنند، تصریح کرد: بسیاری خدماتی که توسط بانک ها در تهران انجام می شود در استان نیز قابلیت اجرا دارد و فقط به دنبال این هستیم سطح اختیارات بانک ها را در استان ها افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح فولاد قائنات می‌تواند در اشتغال و اقتصاد استان تاثیر بسزایی داشته باشد ادامه داد: خراسان جنوبی با مدیریت جدید می‌تواند به زودی جشن پایان بیکاری را بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در کشور وجود دارد و 4 میلیارد دلار طرح در حوزه ایمیدرو آماده بهره برداری است که تا پایان سال 100 میلیارد دلار طرح توسط ایمیدور افتتاح می‌شود.

رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر نیز نهضت جدیدی در حوزه معدن، صنایع معدنی و ساخت داخلی آغاز شده و امروز نیز دوره جدیدی در صنعت خودرو شکل گرفته است.

وی از آغاز فعالیت نخستین واحد تولید لوازم خانگی هوشمند در کشور خبر داد و افزود: به دنبال تغییر و تحولات در حوزه صنعت خودرو هستیم و تیم جدید و جوان می‌تواند رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بهبود کیفیت و افزایش تنوع در صنعت خودرو را دنبال می‌کنیم و در این راه نیز با کسی شوخی و تعارف و ترس و واهمه ای نداریم و تنها ترس ما این است که نتوانیم به مردم خوب خدمت کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات