۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۱۸۵۲۸

آغاز به کار "حسینیه رسا" در آستانه دهه محرم + فیلم

آغاز به کار
«حسینیه رسا» به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به همت خبرگزاری رسا آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین آغاز به کار حسینیه مجازی رسا در آستانه فرا رسیدن موسم عزای اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان ظهر امروز با حضور مسؤولان خبرگزاری رسا در نماز خانه این رسانه حوزوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ویژه نامه «حسینیه رسا» به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان از سوی خبرگزاری رسا آغاز به کار کرد.

خبرگزاری رسا همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و همراه با همه عاشقان ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه نامه ای را با عنوان «حسینیه رسا» در فضای مجازی طراحی کرده است.

اخبار، فیلم، صوت و تصاویر، طرح و پوسترهای مرتبط با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در طول مدت 2 ماه محرم و صفر در ویژه نامه «حسینیه رسا» منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه ماه محرم ماه شور و شعور است، هم مباحث عاطفی و احساسی و هم مباحث عقلی، معرفتی و بصیرتی در زمینه ماه محرم در ویژه نامه «حسینیه رسا» منعکس می شود.

همچنین به همت خبرگزاری رسا، پویشی با عنوان «با مبلغان دینی» نیز راه اندازی شده است تا مبلغان حوزه های علمیه بتوانند در طول ماه های محرم و صفر محصولات، فیلم ها و آثار سفرهای تبلیغی خود را برای خبرگزاری رسا ارسال کنند تا در فضای مجازی به انتشار برسد.

گفتنی است، این مراسم با حضور پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام حسین(ع)، مداحی حسینی نژاد مداح اهل بیت(ع) و شعرخوانی حجت الاسلام حسینی شاعر آیینی حوزوی همراه بود./841/ج

 

تعداد بازدید : 15
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مرحبا کار بسیار خوب و زیبایی بود
0
0
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
فیلم شعرخوانی اون مراسمو تو سایت نمی ذارین؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
یا لیتنا کنّا معک فنفوز فوزاً عظیماً
0
0