۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۸۵۳۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۱۰۰ میلیون تومان به تجهیز کتابخانه شهید بصیری پور اختصاص یافت

۱۰۰ میلیون تومان به تجهیز کتابخانه شهید بصیری پور اختصاص یافت
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: برای کتابخانه شهید بصیری پور نیز از سوی بنیاد شهید مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در آیین افتتاح کتابخانه شهید مرتضی بصیری‌پور اظهار داشت: این کتابخانه در جهت تعمیق افکار عمومی راه اندازی شده که بسیار مهم است.

وی گفت: اینگونه پروژه‌ها و طرح‌ها مانعی در تحقق اهداف دشمنان بوده و نمی‌توانند افکار جوانان ایرانی را تسخیر کنند و جامعه‌ای که با کتاب و کتابخوانی رشد کند می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حال حاضر نیز 77 باب کتابخانه عمومی در سطح خراسان جنوبی وجود دارد که این نیز قابل تحسین است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه تاسیس کتابخانه در مناطق حاشیه شهر ارزش بیشتری دارد، تصریح کرد: برای کتابخانه شهید بصیری پور نیز از سوی بنیاد شهید مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: آنطور که مسؤولان محلی گفته‌اند کتابخانه مهرشهر گنجایش 30 هزار جلد کتاب را دارد که در این جهت نیز بنیاد شهید می‌تواند بخشی را به عنوان ایثار و شهادت بر اساس منابع موجود خود تامین کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها در هر منطقه‌ای ارزشمند و مهم بوده که فرهنگ مطالعه در بین نسل جوان ترویج پیدا می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات