۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۱۸۵۴۹
نماینده آیت الله سیستانی:

دنیا پرستی موجب دوری از امام حسین می شود

دنیا پرستی موجب دوری از امام حسین می شود
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که دنیا پرستی و پیروی از هوای نفس موجب دوری از ارزش های دینی و امام حسین (ع) می شود.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی طی سخنانی در بارگاه مطهر امام حسین (علیه السلام) گفت: از عاشورا باید مطابق با آنچه که امام حسین (علیه السلام) اراده کرده بود و در مسیر اصلاح بهره گرفت تا به این وسیله آثار نهضت سید الشهدا (علیه السلام) را ببینیم.

وی افزود: در روزهای آینده شاهد اغاز ماه محرم هستیم؛ در این روز بزرگ ترین فاجعه انسانی در طول تاریخ، یادآوری می شود. در چنین روزهای جان های قدسیه برای حفظ مبادی انسانی نظیر عدل، آزادی، کرامت، حفظ دین، فطرت و ایمان قربانی شدند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: تراکم گناهان و پرستش دنیا و هواهای نفس موجب دوری تدریجی انسان از دین، ارزش ها و امام حسین (علیه السلام) می شود. با تمسک به مبادی سید الشهدا (علیه السلام) می توانیم تاثیرات نهضت حسینی را بر نفس خود حفظ کنیم و زندگی خود را آنچانان که مورد انتظار ائمه (علیهم السلام) است، به نحو بهترین تغییر دهیم.

ارسال نظرات