۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۱۸۵۸۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آثار جانبازان و خانواده‌های شهدا جمع آوری شود

آثار جانبازان و خانواده‌های شهدا جمع آوری شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آثار جانبازان و خانواده‌های شهدا باید به صورت مستقل جمع آوری شود و این برکات به صورت مکتوب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: باید از فرصت ماه محرم نهایت استفاده کرد و امروز عشق امام حسین(ع) منحصر به مردمان خاصی نیست.

وی گفت: جوامع بشری از مسلمان و غیرمسلمان نسبت به امام حسین(ع) عرض ارادت می‌کنند و در عشق به امام حسین(ع) شریک هستند و اربعین حسینی نیز نمادی از عشق مسلمانان و غیر مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مصداق ستمگران امروز آمریکا و غرب هستند که دست به ستم و خشونت و قتل و غارت می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: عشق مردم به امام حسین(ع) یک عنایت الهی به قلوب مردم است و عشق به این امام یک مسأله عادی نیست.

وی ادامه داد: خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا توفیق می‌خواهد که امیدواریم این توفیق را پیدا کنیم؛ ایثارگران در راه حق و مبارزه به ظلم به دشمن فرصت ندادند و پرداختن به جنبه‌های فرهنگی بر روی ایثارگران و همه مردم بسیار موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آثار جانبازان و خانواده‌های شهدا باید به صورت مستقل جمع آوری شود و این برکات به صورت مکتوب در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: راه شهدا، ایثارگران و جانبازان با عالم غیب پیوند خورده است و باید به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توجه شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات