۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۱۸۵۸۳
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

کتاب‌هایی با محوریت خاطرات والدین شهدا تدوین شود

کتاب‌هایی با محوریت خاطرات والدین شهدا تدوین شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کتاب‌هایی با محوریت خاطرات والدین شهدا تدوین شود و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که باید از گنجینه خاطرات آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد شهید در زمینه‌های معیشت جامعه ایثارگری و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین خانواده‌های ایثارگران و عموم جامعه مسئولیت دارد.

وی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در مکتب سیدالشهدا(ع) دارد و بسیاری از افراد در نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشته آشنایی ندارند و این آشنایی کردن نسل نو با حماسه‌های دفاع مقدس وظیفه ما را بیشتر می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: 111 خانواده چهار شهید و 39 خانواده پنج شهید در سطح کشور وجود دارند که همواره شرمنده آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تصریح کرد: کتاب‌هایی با محوریت خاطرات والدین شهدا تدوین شود و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که باید از گنجینه خاطرات آن‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: مطالعه شهدا انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در تعمیق باورهای انقلابی و دینی دارد و توصیه ما در این استان نیز بر تدوین این خاطرات است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید قرار دارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات