۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۱۸۵۸۶
حجت الاسلام ریاحی:

محرم فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است

محرم فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است
دبیر جامعه وعاظ اصفهان با بیان اینکه مردم آگاهی درستی از بیانیه گام دوم انقلاب ندارند، گفت: مبلغان از ایام تبلیغی محرم برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنند.

حجت الاسلام میثم ریاحی دبیر جامعه وعاظ اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه ایام ماه محرم بهترین فرصت ارتباط گرفتن طلاب و روحانیون و مبلغان با مردم است، گفت: کسانی هستند که در طول سال حتی یکبار هم امکان ارتباط گرفتن با آنها را نخواهیم داشت اما در ایام محرم این ارتباط وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در ایام ماه محرم 2 فرصت در اختیار مبلغان قرار خواهد داشت، یکی تبلیغ چهره به چهره است و وعاظ می‌توانند با مردم چهره به چهره در این ایام به ویژه در زمان های پس از هر منبر ارتباط گرفته و نسبت به رفع اشکالات در حوزه احکام شرعی و پاسخگویی به شبهات اقدام کنند.

حجت الاسلام ریاحی منبر را یک فرصت ویژه برای نشر معارف دین دانست و تصریح کرد: فرصت دیگری که در اختیار روحانیون و مبلغان قرار دارد منبر و مجالس وعظ و خطابه است، با شرایط کنونی و وضعیت فعلی بهترین حالت برای یک منبر تبیین مسائل روز و بیان گام دوم انقلاب اسلامی برای مردم است و باید در روضه‌ها و منابر به خوبی پیرامون گام دوم انقلاب صحبت کرد و نسبت به تبیین و تشریح آن اهتمام جدی داشت.

دبیر جامعه وعاظ اصفهان با اشاره به ضعف آگاهی مردم نسبت به گام دوم انقلاب، اظهار کرد: مردم هنوز به درستی نسبت به حقیقت گام دوم آگاهی ندارند و به همین منظور وعاظ در کل کشور باید بتوانند از این فرصت استفاده کرده و مردم را نسبت به گام دوم انقلاب و ابعاد مختلف آن آشنا کنند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات