۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۱۸۶۱۶
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

مبلغان فلسفه قیام امام حسین را تبیین کرده و شبهات را پاسخ دهند

مبلغان فلسفه قیام امام حسین را تبیین کرده و شبهات را پاسخ دهند
حجت الاسلام کبیریان گفت: مبلغان علاوه بر تبلیغ معارف دین به تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) پرداخته و به شبهات دشمنان درباره قیام عاشورا پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در حاشیه همایش بزرگ رهروان زینبی ویژه مدیران، مبلغان، اساتید و معاونین حوزه های علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درخصوص اهداف برگزاری این همایش گفت: ایام محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بهترین فرصت برای تبلیغ معارف دین و تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) است.

وی افزود: مبلغان و مبلغات باید مهارت پاسخ دهی به شبهات دشمنان در زمینه های مختلف دینی بخصوص شبهاتی که در زمینه قیام و نهضت امام حسین(ع) مطرح می شود را داشته باشند.

حجت الاسلام کبیریان همچنین روشن گری و تطبیق قیام امام حسین(ع) با عصر کنونی را از مهارت های مهم تبلیغی برشمرد و اظهار داشت: به تعبیر سخن گرانسنگ و ارزشمند شهید مطهری می طلبد همگان شمرزمانه را بشناسیم از این رو طلاب مبلغ باید در شناخت جبهه حسینی و شناخت جبهه یزیدی بصیرت کافی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: همایش بزرگ رهروان زینبی نیز در اصل جلسه توجیهی برای مبلغینی است که می خواهند از فرصت طلایی ایام محرم نهایت استفاده و بهره را در مسیر امر تبلیغ ببرند.

وی افزود: قرار است حجت الاسلام والمسلمین قرائتی که بیش از نیم قرن تجربه تبلیغی دارند نکات تبلیغی مهمی را با استناد به آیات الهی برای مبلغات، مبلغان، اساتید بزرگوار، مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران حاضر در جلسه تبیین کنند.

حجت الاسلام کبیریان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این جلسه مورد رضای حضرت حق و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار بگیرد و طلاب بتوانند از این جلسه نهایت استفاده را ببرند./813/ت310/ب1

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات