۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۱۸۶۴۵
حجت الاسلام پژمانفر:

آقای روحانی به راه مقاومت برگردید

آقای روحانی به راه مقاومت برگردید
عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی به جای گسترش تفکر سازش، به راه مقاومت و ایستادگی برگردید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه دهم شهریورماه سال 98 در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود گفت: مردم ما را با واژه جنگ تهدید نکنید. امروز در ادبیات ملت ایران دیگر واژگانی همچون «تسلیم»، «سازش» و «مذاکره» وجود ندارد.

وی تاکید کرد: دشمن امروز تلاش می‌کند با ایجاد بازی ننگین جنگ و تهدید کشور ما را تحت فشار قرار دهد، اما نمی‌داند که اگر جنگی آغاز شود، جهان برای آنها تبدیل به یک جهنم خواهد شد. امروز مردم آزادی‌خواه جهان برای دهه‌های مختلف عقده رژیم صهیونیستی غاصب را با خود حمل می‌کنند و همین جریان بزرگ پاسخ هرگونه تهدیدی را خواهد داد.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدبد از علکرد دولت، بیان داشت: آقای روحانی شما برای ملت کاری نکردید. امروز سفره مردم کوچک شده، علیرغم شعارهای شما عزت از پاسپورت ایرانی رفته و بیکاری و مشکلات معیشتی کشور را فرا گرفته است.

نماینده مردم مشهد در پارلمان تصریح کرد: گفتمان سازشی که روزی توسط «انور سادات» مطرح شد، امروز توسط رییس‌جمهور ایران دنبال می‌شود. آقای روحانی به جای تأکید بر امر سازش، به راه مقاوت برگردید.

وی اظهار داشت: رییس‌جمهور کشور ما به دروغ ادای مقابله با آمریکا را درآورد تا در نهایت بگوید باید با آمریکا کنار بیاییم و به خواسته‌های آنها تن بدهیم. هرچند این آرزو محقق نخواهد شد و ملت ما نخواهند گذاشت از طریق سازش با آمریکا، دولت کارهای خود را به پیش ببرد.

حجت الاسلام پژمانفر با تمجید از اقدامات رییس جدید دستگاه قضا، بیان داشت: از اقدامات اخیر آیت الله رئیسی در مقابله با فساد تشکر می‌کنیم و درخواست داریم که با ورود به پرونده‌های خصوصی‌سازی، به خصوص پرونده «ایران ایرتور» فسادهای صورت گرفته را بررسی کند.

وی در پایان و پس از درخواست از دولت برای توجه بیشتر به وضعیت کشاورزان، بیان داشت: معلوم نیست که چرا باید در کشور بیشتر ادارات در مرکز باشد و تا این حد تمرکزگرایی وجود داشته باشد./856/پ202/ق

ارسال نظرات