۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۱۸۶۸۰
حجت الاسلام سلیمی:

برخورد با یقه سفیدها فریاد عده ای را بلند کرده است

برخورد با یقه سفیدها فریاد عده ای را بلند کرده است
عضو فراکسیون روحانیت با انتقاد از مواضع اخیر روحانی گفت: فساد غده سرطانی خطرناک است، معلوم نیست که چرا وقتی سراغ برخی یقه سفید‌ها رفتند، برخی شروع به فریاد کشیدن کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و با خطاب قرار دادن رییس‌جمهور اظهار داشت: عده‌ای در کشور سیستمی را ایجاد کرده‌اند که مفسد تولید می‌کند. در این فضا آقای رییس‌جمهور اعلام می‌کند که با بگیر و ببند نمی‌شود با فساد مبارزه کرد، سوال اینجاست که آیا باید مفسدان را به هتل فرستاد.

وی تأکید کرد: فساد همانند یک غده سرطانی خطرناک است، معلوم نیست که چرا وقتی به سراغ برخی یقه سفید‌ها رفتند، برخی شروع به فریاد کشیدن کردند.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با انتقاد شدید از بی‌خبری وکلای ملت از برخی مذاکرات صورت گرفته در روز‌های اخیر، بیان داشت: قرار بود که مجلس در رأس امور باشد. باید مشخص شود که چرا موضوع مذاکرات صورت گرفته اخیر به گوش نمایندگان مردم در بهارستان نمی‌رسد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان و پس از گلایه در خصوص وضعیت بد معلمان حق‌التدریس، ابراز داشت: دولتمردان این روز‌ها حتی با یکدیگر نیز هماهنگ نیستند و یکی از آن‌ها خبر از کاهش قیمت‌ها می‌دهد و دیگری این موضوع را تکذیب می‌کند. /۸۵۶/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0