۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۱۸۷۰۰

جلوگیری از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر در کویت

جلوگیری از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر در کویت
حجت الاسلام حیدری با اشاره به اعزام برخی طلاب مدرسه به خارج از کشور، گفت: از ورود برخی طلاب که برای فعالیت تبلیغی عازم کویت شده بودند، ممانعت به عمل آمد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تعطیلی ۱۰ روزه مدرسه به مناسبت دهه اول محرم خبر داد و گفت: طلاب پایه‌های ۶ به بالا (بیش از ۲۲ مبلغ) از اول محرم به مناطق هدف اعزام شده و فعالیت‌های تبلیغی را از سر گرفتند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با بیان اینکه ۲۲ مبلغ یاد شده در خرمشهر، سطح استان و خارج از کشور فعالیت‌های تبلیغی ویژه دهه اول محرم را انجام می‌دهند، افزود: از ورود برخی طلاب که برای فعالیت تبلیغی عازم کویت شده بودند، ممانعت به عمل آمد، اما برخی دیگر به عراق رفته و در آنجا منابر حسینی برپا می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه در خانه‌ها و کوچه‌های شهرستان مجالس حسینی و مواکب برپا شده است، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم محور فعالیت‌های تبلیغی طلاب اعزامی است، اما در خارج از کشور به مبلغان توصیه کردیم تا به مقتضای محل تبلیغی به ارائه مطالب بپردازند.

وی با اشاره به روز دهم محرم بیان داشت: هر کدام از مبلغان در حوزه تبلیغی به اقامه نماز ظهر عاشورا می‌پردازند و در زمینه مقتل خوانی طلاب در اماکن مشخص شده حضور پیدا می‌کنند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر تصریح کرد: انتظار ما جذب حداکثری جوانان از سوی مبلغان به حسینیه ها، تکایا و مواکب و تبیین عملی نهضت حسینی است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات