۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۱۸۷۰۱
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

پیرغلامان پرچم جوان‌گرایی در عرصه تبلیغ را به دست بگیرند

پیرغلامان پرچم جوان‌گرایی در عرصه تبلیغ را به دست بگیرند
اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حسینیه امیرچخماق یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در حسینیه امیرچخماق یزد اظهار داشت: پیرغلام برای ما که همه خادم اهل بیت (ع) هستیم، معنای جذاب و رمزآلودی دارد و پیرغلامان به فرموده رهبری باید وارد میدان شوند و پرچم جوان‌گرایی در عرصه تبلیغ را به‌دست بگیرند.

وی افزود: خصلت پیران این است که از کوچکترها دستگیری می‌کنند و در دوره‌ای که رهبر معظم انقلاب در قالب گام دوم تشخیص دادند که دوره میدان‌داری جوانان است، پیران باید هدایت و راهبری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی خطاب به پیرغلامان حسینی گفت: پرچم جوانگرایی در گام دوم در عرصه عزاداری ابا عبدالله در دستان شماست و رهبری نیز این موضوع را به طور جدی مدنظر دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: روایت قیام، جهاد و شهادت بهترین شیوه تبلیغ است و پیرغلامان بهترین مبلغان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه رهبری فرموده اند که مداحان روی بحث خانواده کار کنند، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نیز با خانواده برای تبلیغ دین راهی کربلا شد و با خانواده در مسیر حق گام برداشت.

وی عنوان کرد: اساساً حضرت حق برای تبلیغ و ترویج دین روی خانواده حساب کرد و در طول تاریخ اسلام، شاهد این موضوع بوده‌ایم و اگر مروری بر زندگانی حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) داشته باشیم نیز این موضوع را به درستی لمس خواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ذکر مصائب کربلا بیان کرد: پیرغلامان حسینی در مسیر ترویج فرهنگ عاشورا در عرصه حضور داشته باشند و جوانان را به میدان بیاورند و ما نیز در سازمان تبلیغات اسلامی غلامی پیرغلامان را خواهیم کرد.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور ۷۰۰ مهمان از سراسر کشور و ۲۹ کشور خارجی در یزد برگزارشد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات