۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۱۸۷۰۳
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

گسترش فعالیت های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیاز اصلی جامعه است

گسترش فعالیت های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیاز اصلی جامعه است
امام جمعه تبریز گفت: دشمنان از برخورد سخت افزاری با ملت ایران نا امید شده اند و همه تلاش خود را به مقوله فرهنگ و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی متمرکز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از برترین های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها؛ این موفقیت را به برگزیدگان و هنرمندان تبریزی تبریک گفت و افزود: این موفقیت افتخاری برای ملت آذربایجان و کارمندان غیرتمند صداوسیمای تبریز به حساب می آید.

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر دولتمردان ادامه داد: معظم له در این دیدار اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت دولت مردان برشمرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اولویت فرهنگی دولت گفت: دشمنان از برخورد سخت افزاری با ملت ایران نا امید شده اند و همه تلاش خود را به مقوله فرهنگ و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی متمرکز کرده اند، از این رو توجه به مسئله فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هفته گذشته در چند برنامه فرهنگی حضور داشتم، ادامه داد: اکران از فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، رونمایی از کتاب ساده رنگ و بزرگداشت استاد خط مرحوم بخت شکوهی بخشی از برنامه های فرهنگی اجرا شده در استان در هفته بود اما باید با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این برنامه ها گسترش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر گسترش کارهای فرهنگی در جامعه گفت: صداوسیما بعنوان دانشگاه عمومی کشور میتواند در این زمینه هم نقش آفرین باشد و هم نقش آفرینی دیگر نهاد را به نمایش بگذارد.

امام جمعه تبریز موفقیت های بدست آمده در جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما را مرهون تلاش مدیران سابق مرکز تبریز دانست و گفت : مدیران سابق مجموعه صداوسیمای مرکز استان با بستر سازی مناسب برای فعالیت هنرمندان و برنامه سازان موفقیت های امروز را رقم زنند و در این میان تلاش های مدیرکل جدید سازمان هم قابل تقدیر است.

وی با تجلیل از خدمات ماندگار پیشکسوتان صداوسیمای تبریز گفت: تکریم بازنشستگان تجلیل از شاغلان مجموعه است، از این رو باید میدان عمل را به جوانان سپرد و از پیشکسوتان در ستادها و عرصه های تصمیم گیری بهره مند شد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات