۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۱۸۷۱۲
آیت‌الله شاهچراغی:

اصناف و بازاریان در حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنند

اصناف و بازاریان در حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اصناف و بازاریان در حفظ دستاوردهای انقلاب با روحیه انقلابی و گذشت ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با جمعی از بازاریان، رؤسای صنوف و اعضای بسیج اصناف استان سمنان به مناسبت هفته بسیج اصناف که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: بازاریان همچون دیگر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی مهم و انکارناپذیر داشته‌اند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این قشر اصناف و بازاری همچون دیگر اقشار از زن و مرد و پیر و جوان در دفاع از انقلاب و نظام به پاخاستند و به ایفای نقش پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: در برهه کنونی نقش و عملکرد بازاریان بسیار حساس‌تر از گذشته است و انتظار از این صنف این است که با حفظ روحیه انقلابی گری و گذشت و ایثار همراه با مردم از دستاوردهای نظام و انقلاب حفاظت کنند.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه رفع بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصادی را در شناخت و آگاهی بازاریان نسبت به مسائل شرعی کسب‌وکار و دادوستد اقتصادی دانست.

وی تأکید کرد: باید تدبیری شود تا بستر لازم برای آشنایی بازاریان با مسائل شرعی حوزه کاری خود فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی واقعی گفت: بسیجی واقعی آن فردی نیست که لباس مقدس بسیج را برام دارد بلکه فردی است که در عمل بسیجی است و با روحیه ایمان، ولایتمداری، انقلابی گری، خدمت به مردم پیشگام است.

مسئول بسیج اصناف استان سمنان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اصناف پرداخت و گفت: این قشر همچون دیگر اقشار بسیج مفتخر به یاری مردم در شرایط سخت و بحرانی است.

سرهنگ یعقوبی بیان داشت: بسیجیان این قشر همچون دیگر اقشار بسیج در یاری محرومان و سیل‌زدگان در سیلی که اوایل سال جاری در استان‌های مختلف کشور رخ داد؛ حضوری مؤثر داشتند و در حد بضاعت و توانمندی خود به مردم سیل‌زده در استان‌های مختلف کشورمان یاری رساندند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات