۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۷۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دشمن بعد از هویت‌زدایی و هویت‌سازی، قصد براندازی دارد

دشمن بعد از هویت‌زدایی و هویت‌سازی، قصد براندازی دارد
حجت الاسلام ستوده گفت: دشمن بعد از هویت‌زدایی و هویت‌سازی، قصد براندازی دارد که باید روحانیون به عنوان سنگرداران ولایت با بصیرت در مقابل این هجمه بایستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در مراسم همایش روحانیون شهرستان خلخال که با حضور ائمه جمعه و جماعات شهر‌های خلخال و کلور و روحانیون طرح هجرت در سالن تبلیغات اسلامی خلخال برگزار شد، اظهار کرد: دشمن قصد هویت‌زدایی و هویت‌سازی غربی دارد.

وی با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم، با معرفی روحانیون به عنوان انتقال دهندگان فرهنگ نبوی و علوی، بر لزوم استفاده از زبان هنر در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و بیان معارف دین اسلام و معارف عاشورا تأکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در شرایط جدید و جنگ نرم، دشمن فقط در برنامه‌ریزی خود نوجوانان و نونهالان را تهدید می‌‌کند که روحانیون باید با تسلط به IT، فضای مجازی و تغییر شیوه تبلیغی از همجه به پیکره خانواده جلوگیری کنند.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه دشمن هویت‌زدایی را از چند سال پیش آغاز کرده و اکنون در حال هویت سازی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است، تشریح کرد: دشمن در برنامه سوم خود بعد از هویت‌زدایی و هویت‌سازی، قصد براندازی دارد که باید روحانیون به عنوان سنگرداران ولایت با بصیرت در مقابل این هجمه مقابله کنند.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز با اشاره به نقش روحانیون در مبارزات بر علیه استکبار جهانی اظهار کرد: معادله استکباری دشمن با حضور روحانیون در صف مقدم دفاع از اسلام و ولایت به‌هم‌ خورده و دشمن خود مرجع و ضمیر شکست خود را پیدا کرده و در مقابل ولایت‌پذیری جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این مراسم با اشاره به نقش روحانیت در مبارزه علیه استکبار، بیان کرد: حفظ مدنیت و اسلامیت جامعه یکی از وظایف سنگین روحانیت بوده که با تلاش و تبعیت از مقام عظمای ولایت در مقابل دشمن، سنگر ولایت حفظ شده است.

وی افزود: دشمنان در سال ۱۳۹۶ کشور را مورد هجمه فرهنگی و اقتصادی قرار دادند و در سال ۱۳۹۷ این تحریم‌ها و همجه اقتصادی را با این طرز فکر که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید تشدید کردند که با بصیرت امت اسلامی و مدیریت قاطع و ارزشمند رهبری، دشمنان قسم خورده انقلاب ناکام ماندند.

فرماندار خلخال گفت: دشمن برای لحظه لحظه نفوذ خود در کشور هزینه کرده و نباید اجازه داد که تصمیم و تفکر دشمنان به عمل تبدیل شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، احمد شاد به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال منصوب و از زحمات سید محسن‌محسنی رئیس سابق این مجموعه قدردانی شد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات