۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۱۸۷۴۹
امام جمعه خرم آباد:

دانشگاه محل تولید علم است

دانشگاه محل تولید علم است
نماینده ولی فقیه در لرستان دانشگاه را محل تولید علم خواند و با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت کیفیت محوری، گفت: باید جوانان انقلابی و توانمند تحویل جامعه داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخر م آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار رؤسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور گفت: خدمات دکتر ططری در دانشگاه پیام نور لرستان شایسته تقدیر است و با تمام توان در راستای توسعه دانشگاه اهتمام داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که رییس جدید دانشگاه پیام نور استان لرستان سبب درخشش این نهاد مقدس علمی باشد و شاهد رشد و ارتقای فعالیت های علمی در این دانشگاه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت کیفیت محوری تأکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور لازم است در جهت کیفیت بخشی بیشتر اهتمام ورزد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تولید علم توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: این نهاد دانشگاه مردمی بوده و مسؤولان باید توجه بیشتری به دانشگاه پیام نور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور لرستان از پتانسیل مدیران جوان با نگاه انقلابی و پای کار بهره مند است و می تواند جهت تحقق سریع تر منویات رهبر معظم انقلاب موفقیت بیشتری نسبت به دیگر دانشگاه ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل تولید علم و تربیت جوانان انقلابی است، گفت: باید جوانان انقلابی و کارآمد در دانشگاه پرورش داده شود، جوانانی با استعداد و توانمند که بتوانند در عرصه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات