۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۱۸۷۹۷
آیت الله حیدری:

منبری‌ها با زبانی ساده و مستدل به تبیین بیانیه گام دوم بپردازند

منبری‌ها با زبانی ساده و مستدل به تبیین بیانیه گام دوم بپردازند
آیت الله حیدری با بیان اینکه محرم بهترین فرصت برای وعاظ و منبری‌ها جهت تبلیغ بیانیه گام دوم است، گفت: منبری‌ها با زبانی ساده و مستدل به تبیین بیانیه گام دوم بپردازند.
آیت الله محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: روحانیت به ویژه منبری‌ها و آنانی که با عموم مردم در ارتباط هستند مواضع اصولی، شفاف و مهم رهبرانقلاب را تبیین کنند که در این باره باید بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: پس از گذشت ۴۰ سال، بیانیه یک نظریه کلی راجع به سال گذشته و ۴۰ سال پیش رو است و مردم باید با روح چنین بیانیه‌ای آشنایی داشته باشند که در این باره محرم بهترین فرصت برای وعاظ و منبری‌ها است.

آیت الله حیدری ادامه داد: محرم، فرصتی برای مطالعه عمیق و دوباره بیانیه و شرح و تبیین رئوس اساسی آن به زبانی ساده و مستدل و بیان شاهد مثال است تا مفاد بیانیه مذکور فرهنگ سازی و در مغز، روح و جان ملت ایران به ویژه جوانان رسوخ بکند.

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی همگان با مبانی و اصول بیانیه در راستای باورمندی به آن عنوان داشت: حوزه‌های علمیه از آنجا که مراکز تربیت عالمان دینی، خطبا و منبری‌ها است باید در بُعد آموزشی و تهذیبی بی تفاوت نباشد و اقدامات لازم برای بیانیه را انجام بدهد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات