۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۸۸۱۱
ابدالی پور خبر داد؛

برگزاری بیش از سه هزار برنامه فراغتی در کانون های مساجد لرستان

برگزاری بیش از سه هزار برنامه فراغتی در کانون های مساجد لرستان
مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۵۰ کانون اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از سه هزار برنامه ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به انجام فعالیت کانون مساجد در شبکه های مجازی برای مقابله با توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: شبکه سازی و فضای مجازی از برنامه های محوری کانون ها است.

وی با بیان اینکه 72 برنامه با محوریت شبکه سازی و فضای مجازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شده است، افزود: از این تعداد، چهار برنامه در رده زیر هفت سال، 20 برنامه در رده سنی 7 تا 14 سال، 26 برنامه در رده سنی 14 تا 21 سال، 20 برنامه در رده سنی 21 تا 40 سال و یک برنامه برای رده سنی بالای 40 سال و یک برنامه نیز در حوزه عمومی برگزار شده است.

ابدالی پور با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت در بیش از 250 کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: سه هزار و 26 برنامه در قالب برنامه های اوقات فراغت برگزار شد.

وی قرآن و عترت، شبکه سازی و فضای مجازی، برنامه های آموزشی و توانمند سازی، کتاب و کتابخوانی، برنامه های هنری و فعالیت های اجتماعی را محور برگزاری برنامه های اوقات فراغت عنوان کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان «اخلاق، نشاط و معنویت» را محور برگزاری برنامه های اوقات فراغت خواند و بیان کرد: 15 شهریور ماه پایان برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد است.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: جذب جوانان و نوجوانان، شکوفایی و کشف استعدادها، احیای کارکرد مساجد، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از جمله اهداف اجرای طرح اوقات فراغت در کانون مساجد است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات