۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۱۸۸۲۲
امام جمعه الشتر:

حوزه علمیه در تبیین بیانیه گام دوم الگویی برای دیگر نهادها است

حوزه علمیه در تبیین بیانیه گام دوم الگویی برای دیگر نهادها است
امام جمعه الشتر به ظرفیت حوزه علمیه در تبیین بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند الگویی برای دیگر دستگاه ها باشد.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور حرکتی مسیر انقلاب در دهه پنجم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب در دهه پنجم که به پختگی رسیده است، در قالب بیانیه ای توسط رهبری در ابعاد مختلف تبیین شده است، افزود: عمل به این بیانیه مهم ترین عامل در ادامه مسیر انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب است.

امام جمعه الشتر به نقش حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه رسالتی خطیر در این راستا بر دوش دارد و باید از ظرفیت های حوزه در این زمینه به خوبی استفاده شود و تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ابزار تشریح گفتمان رهبری در جامعه حوزه علمیه است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه باید بیانیه گام دوم را در سطح کلان جامعه گسترش دهد و در ترویج ارزش ها و معنویت به سمت اهداف و آرمان های والای انقلاب با استفاده از نیروی جوان گام بردارند.

حجت لاسلام موسوی تأکید کرد: حوزه علمیه باید خود را به سلاح معنویت و ترویج ارزش ها مسلط کنند و به عنوان پیشگام می تواند الگویی برای سایر ارگان ها و نهادها باشد.

وی یادآور شد: حوزه های علمیه از ظرفیت بالای نیروی انسانی در عرصه تبلیغ برخوردار هستند و با استفاده از این ظرفیت می توانند در جامعه در راستای تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب ایفای نقش کنند.

امام جمعه الشتر بیان کرد: مطالعه ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب از سوی طلاب حوزه علمیه امری مهم بوده و طلاب در تحقق بیانیه گام دوم می توانند همچون چهل ساله اول انقلاب موفق عمل کنند./9451/ت310/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات