۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
کد خبر: ۶۱۸۹۲۸
حجت الاسلام آزادی خواه:

ملت ایران با هوشمندی و بصیرت پای انقلاب و آرمان ها ایستاده است + فیلم

ملت ایران با هوشمندی و بصیرت پای انقلاب و آرمان ها ایستاده است + فیلم
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امت اسلام در طول تاریخ به دلیل انتخاب غلط است، گفت: ملت ایران با هوشمندی و بصیرت پای انقلاب ایستاده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی خواه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب سوم محرم هیأت خادم الرضا(ع) قم که در ورزشگاه حیدریان برگزار شد، در ادامه بحث خود در زمینه تأثیر انتخاب مردم در سرنوشت جامعه گفت: انتخاب جامعه اسلامی باید هوشمندانه، دقیق و با بصیرت باشد.

وی افزود: انسان باید انتخاب درست داشته باشد و پای انتخاب خود بماند، افرادی بسیاری بودند که انقلاب اسلامی را در ابتدا انتخاب کردند اما پای آن نماندند وریزش داشتند، افرادی بودند که انقلاب کردند اما از قطار انقلاب پیاده شدند و در مسیر انقلاب ثبات قدم نداشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر این که انسان باید درست انتخاب کند و پای انتخاب صحیح خود بایستد، اظهار داشت: اگر جامعه انتخاب درست نداشته باشد و پای انتخاب صحیح خود ایستادگی نکند دچار مشکل خواهد شد.

وی حودث صدر اسلام را نتیجه انتخاب نادرست جامعه دانست و ادامه داد: امیرمؤمنان علی(ع) به کمیل بن زیاد فرمود سینه من پر از علم و حکمت است اما افسوس که یک نفر اهل پیدا نمی شود که علم و حکمت خود را به او منتقل کنم، در سده اول هجری منع تببین حدیث جاری و حدیث گفتن ممنوع بود و مردم آن عصر هم از روایات گوهرباری که گره گشای زندگی آن ها بود استقبال نمی کردند.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان این که نتیجه انتخاب بد و عدم ایستادگی پای انتخاب درست شهادت امام حسین(ع) است، ابراز داشت: امیرمؤمنان در خطبه خود فرمودند که چه اندازه از اختلافات، منیت ها، دو رویی ها و عدم پیروی ها اذیت شدند.

وی عنوان کرد: ما باید به جامعه و مردم خود افتخار کنیم که مقتدرانه و با بصیرت پای انقلاب اسلامی اسلامی ماندند، مردم ایران هم انتخاب درستی در پیروزی انقلاب داشتند و هم در ادامه با سربلندی در همه شرایط از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب پشیبانی کردند؛ انتخاب درست و ثبات قدم در این مسیر نشانه عزت ملت ایران در گام اول و دوم انقلاب است.

تعداد بازدید : 4
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
محمد قمین
ارسال نظرات