۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۱۸۹۹۷

تلاش ۲۰ ساله نقاش فلسطینی برای ترسیم چهره مقاومت

تلاش ۲۰ ساله نقاش فلسطینی برای ترسیم چهره مقاومت
«شادی ابوالقمبز» ساکن منطقه شجاعیه در غزه، ۲۰ سال در حوزه نقاشی فعال بوده و هنر خود را وقف آفرینش تصاویر الهام‌بخش از شهدا و چهره‌های بارز مقاومت کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «شادی ابوالقمبز» ساکن منطقه شجاعیه در غزه هنر خود را وقف آفرینش تصاویر الهام‌بخش از شهدا و چهره‌های بارز مقاومت کرده تا به‌ گفته خود از این طریق وظیفه ملی‌ خود را ادا کند.

وی درباره انگیزه خود از ترسیم چهره اکرم الکعبی، دبیرکل نجباء گفت: وی یکی از فرماندهان مقاومت عراق و جزء رهبران حشدالشعبی و همچنین دبیرکل جنبش نُجَباء است؛ جنبشی که در زمینه مقاومت، خودی نشان داده و به همین خاطر آماج دسیسه دشمنان واقع شده است.

این هنرمند فلسطینی ادامه داد: افرادی مثل اکرم الکعبی، الگوهایی هستند که در برابر توطئه‌ها علیه فلسطین و امت اسلامی ایستاده‌اند. جنبش نُجَباء با هدایت این رهبر بزرگ، به‌ عنوان نیرویی بازدارنده عمل می‌کند و هدف اصلی‌اش را آزادسازی قدس و جولان اعلام کرده است.

وی بیان کرد: ما اطمینان داریم که رزمندگان نُجَباء و حشدالشعبی، همچنین انصارالله و مقاومت اسلامی فلسطین دوشادوش یکدیگر برای آزادسازی جولان و سرزمین‌های اشغالی تلاش خواهند کرد./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات