۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۱۹۰۱۴
رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان:

هیأت‌های مذهبی و مداحان طلایه داران فرهنگ صلح حسینی هستند

هیأت‌های مذهبی و مداحان طلایه داران فرهنگ صلح حسینی هستند
رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان از هیأت‌های مذهبی به عنوان طلایه داران فرهنگ صلح حسینی یاد کرد و گفت: هیأت ها باید حامی انقلاب، اسلام و ولایت فقیه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام روح الدین دریکوند، رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان، صبح امروز در همایش بزرگ عاشوراییان که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: مسؤولان هیأت ها به برقرار نظم و امنیت در مراسم عزاداری توجه داشته باشند.

وی از هیأت‌های مذهبی به عنوان پرچمداران دین یاد کرد و افزود: هیأت‌های مذهبی باید حامی انقلاب، اسلام و ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) برای احیای سیاست امر به معروف و نهی از منکر بود، عنوان کرد: هیأت ها باید هوشیار باشند که منبر امام حسین(ع) و هیأت های مذهبی بازیچه دست سیاسیون نشود.

وی بر ضرورت داشتن هدف از سوی هیأت های مذهبی در انجام فعالیت ها تأکید و خاطرنشان کرد: جایگاه مسؤولان هیأت‌های مذهبی و روحانیون بسیار والا است، باید مراقب بود جلوی سوء استفاده ها در زمینه انتخابات پیش رو گرفته شود.

استفاده از ظرفیت هیأت های مذهبی در ترویج ارزش ها

رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان عنوان کرد: هیأت‌های مذهبی و مداحان طلایه داران فرهنگ صلح حسینی هستند، باید فرهنگ حسینی و ارزش های اسلامی در جامعه نهادینه شود و از ظرفیت هیأت ها در این راستا به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه نباید از نظام و انقلاب غافل شد، اظهار داشت: بی تفاوتی به نظام و انقلاب بی تفاوتی به سیدالشهدا است، باید آحاد مردم را نسبت به ارزش های اسلامی آگاه ساخت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات