۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۱۹۰۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

بیانیه گام دوم، محتوای عملیات محرم امسال است

بیانیه گام دوم، محتوای عملیات محرم امسال است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان محتوای عملیات محرم امسال را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: از ظرفیت مبلغان، روحانیان و هیأت ها در این راستا استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش بزرگ عاشوراییان خرم آباد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور ادامه حرکت انقلاب است و باید به ابعاد مختلف این بیانیه که از سوی رهبری تدوین شده است، توجه کرد.

وی محور فعالیت در عملیات محرم امسال را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: تحکیم بنیان خانواده، کاهش سن ازدواج و جلوگیری از افزایش آمار طلاق از دیگر محورهای فعالیت تبلیغات در محرم امسال است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت دو هزار و 100 هیأت مذهبی در لرستان خاطرنشان کرد: هیأت های مذهبی در استان لرستان عین امنیت هستند و مراسم عزاداری با نظم و امنیت برگزار می شود.

وی حرکت هیأت‌ها را نشانه رعایت نظم و امنیت خواند و گفت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی سرمایه‌هایی برای دین، انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: هیأت‌های مذهبی از شئونات ولایت هستند و انقلاب ما برخاسته از هیأت و عزاداری امام حسین(ع) بود، ماندگاری انقلاب در همین هیأت‌ها است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات