۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۹۰۲۷
حجت الاسلام صادقی:

سالانه ۲۸۰ وقف جدید داشته‌ایم

سالانه ۲۸۰ وقف جدید داشته‌ایم
مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به دستاورد‌های اوقاف استان اصفهان طی ۶ سال مدیریتش، گفت: اصفهان سالانه ۲۸۰ وقف جدید داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با بیان اینکه ۵ سال در شهرستان اصفهان و ۶ سال در مرکز استان توفیق خدمتگزاری به امامزادگان عظیم الشأن و قرآن کریم را داشتم، گفت: ۷۱۸ بقعه متبرکه و امامزاده در سرتاسر استان اصفهان را زیارت کرده‌ام و همه مشکلات آنها را پیگیری کردم.

وی در ادامه افزود: خودم را مدیون موقوفات و امامزادگان نمی‌دانم، چرا که شبانه روز تلاش کردم، موقوفات و امامزادگان همه در تحت ولایت ولی امر ما حضرت آیت الله امام خامنه‌ای است و این افتخار برای حقیر بود که با حکم نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان باشم و با حکم ایشان تودیع شوم، مشیت این بود تا به امروز در خدمت اوقاف و موقوفات و خیرین باشم.

حجت الاسلام صادقی، ۲۴ هزار شهید استان اصفهان را ۲۴ هزار وقف نامه ماندگار دانست و تصریح کرد: همه ما شرمنده خون شهدا هستیم و هرقدر هم تلاش کنیم بازهم کم است چرا که شهدا از خون خود گذشتند برای حفظ کشور و حراست از دین و انقلاب اسلامی.

مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: در یازده سالی که در اوقاف استان اصفهان هستم، از حمایت‌های آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان برخوردار بودم و موفقیت‌ها و دستاوردهایمان را به ایشان مدیون هستیم، سالانه ۲۸۰ وقف جدید داشته‌ایم در کنار فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای که داشتیم و الحمدلله دستاوردهای قابل اعتنا و قابل دفاعی در اوقاف اصفهان داشتیم. طرح افق یکی از دستاوردهای مهمی است که در سازمان اوقاف و امورخیریه در کشور شکل گرفته و دستاوردهای مهمی داشته است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه افزود: ۱۰ درصد شهدای کشور متعلق به اصفهان است، در حالی که زمان دفاع مقدس اصفهان ۶ درصد جمعیت کشور را داشت، در امر وقف نیز باید به همین صورت عمل کنیم اگرچه استان اصفهان در عرصه وقف و موقوفات یکی از استان‌های بسیار موفق و فعال و ارزنده است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات