۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۱۹۰۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوهره قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکر است

جوهره قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکر است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوهره قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحقق بخش آرمان حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحقق بخش آرمان حسینی هستند.

وی جوهره قیام امام حسین(ع) را ا مر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر، دعوت مردم به توحید و مبارزه با طاغوت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به بیان ویژگی های امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر اساس تمام واجبات الهی است، هیچ واجبی به اندازه امر به معروف و نهی از منکر مشقت ندارد، اثر هیچ عملی به اندازه امر به معروف و نهی از منکر نیست.

امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان امر به معروف و نهی از منکر را مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض خواند و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین عامل ریشه کن کردن جور، ستم و در مقابل اقامه عدل است.

وی در ادامه تبعیت از ولایت را مهم‌ترین مصداق معروف عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مصادیق معروف‌ها از نظر رهبر معظم انقلاب، اعتلای فرهنگ دینی، سلامت محیط اخلاقی، سلامت محیط خانوادگی، تکثیر نسل و تربیت فرزند، رونق دادن به اقتصاد و تولید، همگانی کردن اخلاق اسلامی، گسترش علم و فناوری، استقرار عدالت قضائی و اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ایران و نظام است.

بزرگ ترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکر استکبار جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه برخی به دنبال اسلام آمریکایی هستند، بیان کرد: بزرگ ترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکر استکبار جهانی است و آمران به معروف و ناهیان از منکر در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات