۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۱۹۰۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان را با بصیرت در هر قیافه و لباسی بشناسیم

دشمنان را با بصیرت در هر قیافه و لباسی بشناسیم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن می‌تواند در هر لباسی حتی در لباس‌های روحانیت نیز نفوذ پیدا کند و باید با بصیرت دشمنان را در هر قیافه و لباسی بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مداحان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی بیرجند اظهار داشت: تمام پیامبران الهی از جریان امام حسین(ع) و واقعه کربلا خبر داده بودند.

وی با بیان اینکه حتی خود امام حسین(ع) نیز از جریان واقعه کربلا آگاه بودند، گفت: اجرای عدالت و مبارزه علیه ستمگران موجب بقای دین به معنای حقیقی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام پیامبران الهی برای اینکه عدالت در جوامع اسلامی برقرار شود آمده‌اند و اینکه انسان جایگاه عدالت را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جایگاه عدالت تنها مسائل اقتصادی نیست بلکه باید جایگاه خود انسان‌ها نیز قیام به قسط باشد و روزی این تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: انسان‌های گمراه از گذشته تاکنون همواره با حق، دین، عدل و ائمه اطهار(ع) و پیامبران در جنگ بوده و در جنگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن می‌تواند در هر قیافه‌ای و در هر لباسی باشد حتی در لباس‌های روحانیت نیز نفوذ پیدا می‌کنند و باید با بصیرت دشمنان را در هر قیافه و لباسی بشناسیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری از افراد می‌خواستند راه امام حسین(ع) را تحریف کنند و درصدد تحریف آن هستند اما دشمنان بدانند هرگز به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات