۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۹۰۵۱

آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارتی تبلیغ در قالب طرح شمیم

آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارتی تبلیغ در قالب طرح شمیم
ثبت‌نام دوره‌های مهارتی تبلیغ در قالب طرح شمیم ویژه طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان از ۱۲ تا ۱۷ شهریور ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین تهرانی، معاون فرهنگی تبلیغی جامعة الزهرا، گفت: دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم همزمان با شروع ترم تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه آغاز می‌شود و طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، هدف از برگزاری این طرح را توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی برشمرد.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی با بیان اینکه این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: هر طلبه مجاز به انتخاب حداکثر سه موضوع مهارتی است و غیبت بیش از سه جلسه موجب حذف شرکت‌کننده از این دوره مهارتی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی، زمان ثبت نام در این طرح را از 12 تا 17 شهریور ماه اعلام کرد و افزود: دوره عمومی این طرح از 23 شهریورماه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از ساعت ۷ تا ۱۴ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی جهت دریافت اطلاعات بیشتر به فایل ضمیمه مراجعه کنند./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات