۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۱۹۰۵۳

نشست صمیمانه مدیران مدارس علمیه خوزستان با امام جمعه اهواز

نشست صمیمانه مدیران مدارس علمیه خوزستان با امام جمعه اهواز
معاونان مرکز مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان خوزستان با امام جمعه اهواز نشست صمیمانه برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست صمیمانه معاونان مرکز مدیریت و مدیران مدارس علمیه خوزستان با امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این دیدار هر کدام از معاونت‌های مرکز مدیریت گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته برای طلاب در سال تحصیلی جاری و گذشته ارائه کردند.

همچنین مدیران مدارس علمیه خوزستان، گزارشی از تعداد طلاب، پایه‌های تحصیلی، فعالیت‌های تبلیغی، تهذیبی، آموزشی و پژوهشی ارائه کردند و در عین حال خواسته‌ها و مشکلات مدرسه را مطرح کردند.

براین اساس حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز به تحصیل ۷۰ طلبه در ۱۰ پایه تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه در زمینه مباحث فرهنگی کلان باید حضور مستمری داشته باشد، با این حال تنها شاهد دعوت از امام جمعه‌ها در شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان هستیم.

در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه حجت الاسلام پاکباز، مدیر مدرسه حیدر کرار اهواز، عنوان داشت: مدرسه به مدت ۳ سال در گلستان اهواز تأسیس شده و در این مدت ۲۴ طلبه را در پایه‌های اول تا ششم پذیرفته است، با این حال نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای هستیم تا در سال آینده طلاب بیشتری جذب کنیم.

همچنین حجت الاسلام نریموسائی، مدیر مدرسه خاتم الانبیاء اهواز، با اشاره به سابقه تدریس بسیاری از اساتید حوزه‌های استان و اشتیاق طلاب برای بهره مندی از آن‌ها اظهار داشت: حوزه‌های مناطق حاشیه‌ای از اندوخته‌های چنین اساتیدی محروم هستند که امیدواریم به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا سایر طلاب از دانش و آگاهی اساتید باتجربه حوزه بهره‌مند شوند و شاهد ارتقای علمی حوزه‌های مناطق حاشیه‌ای باشیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات