۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۱۹۰۷۲
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

سرکشی مستمر از مدارس علمیه در دستور کار است

سرکشی مستمر از مدارس علمیه در دستور کار است
مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ از همه مدارس بازدید داشته باشیم و ترازشان را برای آمادگی و تحویل موضوعات جویا شویم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست صمیمانه معاونان مرکز مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان با امام جمعه اهواز، با اشاره به فعالیت‌های علمی و خدمت رسانی قابل قبول مدارس استان اظهار داشت: سال گذشته برای همگون سازی مدارس علمیه و ارتقای توانمندی‌های مدیران و معانان مدارس، استان را به ۸ منطقه تقسیم و تلاش کردیم تا در هر ماه از یک منطقه بازدید داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به همراهی مدیران و معاونان بیان داشت: سال گذشته توانستیم دو بار در این مناطق حضور پیدا کنیم و با دعوت از مدیران و معاونان مدارس هر منطقه شاهد تبادل آراء و نظریات بسیار خوبی باشیم.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه پیگیری میدانی مشکلات مدارس دیگر دستاورد‌های ما از سفر بود، خاطرنشان کرد: هر منطقه در برگیرنده ۶  تا ۷ مدرسه است که با دعوت از آن‌ها در یک مدرسه خاص پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آموزشی و اداری بودیم.

وی بیان داشت: مرکز مدیریت استان بنا را بر آن گذاشت که تا سال ۹۸ تراز مدارس ارتقا یابد و بسیاری از امورات را که قرار بر تحویل دادن به خود مدارس است؛ تحویل دهد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه پس از ماه‌های محرم و صفر بار دیگر سفر به مدارس را پیگیر خواهیم شد، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ از همه مدارس بازدید داشته باشیم و ترازشان را برای آمادگی و تحویل موضوعات جویا شویم./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات