۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۶۱۹۱۰۸
حجت الاسلام اسکندری:

مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را زمین گیر کرده است + فیلم

مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را زمین گیر کرده است + فیلم
حجت الاسلام اسکندری با بیان این که مقاومت ملت ایران به برکت اسلام است، گفت: اگر دشمن بتواند ما در جهت دین داری و مسائل اعتقادی تضعیف کند می تواند به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیأت خادم الرضا(ع) قم با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح و سپاه مقتدر قاطعانه در برابر دشمن ایستاده اند و حساب کار دست بدخواهان آمده است.

وی افزود: البته دشمن دست از توطئه بر نمی دارد و به کار خود ادامه می دهد و امروز بر جنگ اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی تمرکز کرده است، اگر دشمن در جنگ نظامی عقب نشینی کرده است و جرأت اقدام از آن ها سلب شده است نباید تصور کنیم که دیگر کاری به کار انقلاب ندارد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان این که دشمن برای ضربه زدن فرهنگی به انقلاب برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: برخی از پدیده هایی که امروز در خیابان های کشور و شهر قم مشاهده می شود را نباید عادی تلقی کنیم چرا که پشت این پدیده ها توطئه ها و اتاق فکرها فعال هستند.

وی ادامه داد: دشمن می داند زمانی می تواند بر کشور سلطه پیدا کنند که جوانان ما را از دین و عشق به اهل بیت(ع) بگیرند، در 8 سال دفاع مقدس توطئه نظامی را خنثی کردیم و در زمینه فرهنگی و اجتماعی به برکت مجالس اهل بیت(ع) توطئه های دشمن کمرنگ شد اما امروز دشمن به دنبال رخنه فرهنگی است.

مدیرکل اوقاف استان قم با بیان این که مقاومت ملت ایران به برکت اسلام است، ابراز داشت: اگر دشمن بتواند ما را در این جهت تضعیف کند می تواند به اهداف شوم خود برسد، باید جبهه نظامی را رو به روز قوی تر کنیم که در این مسیر قرار داریم اما اگر نسبت به جبهه فرهنگی به ویژه جنگ تبلیغاتی غفلت کنیم دشمن به اهداف خود خواهد رسید از این رو باید دشمن را در این جبهه ناکام کنیم.

وی عنوان کرد: مسائلی که علیه امیرمؤمنان، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) پیش آمد نتیجه جنگ تبلیغاتی بنی امیه بود، با جنگ تبلیغاتی به گونه ای القا کردند که اهل بیت(ع) از دین خارج شده اند در حالی که دیندارتر از اهل بیت(ع) نداریم.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: امروز با جنگ تبلیغاتی، شایعه و دروغ پردازی در فضای مجازی علیه ولایت فقیه، نظام اسلامی، تشیع، دین و همچنین آداب و رسوم ملی و مذهبی سم پاشی می شود تا در جامعه به ویژه جوانان ایجاد تردید کند.

وی اضافه کرد: جنگ اقتصادی پیداست و آثار شوم آن را حس می کنیم اما زمینه ساز جنگ اقتصادی و ایجاد مفاسد در جامعه جنگ تبلیغاتی است، جوانان که در فضای مجازی حضور دارند نباید از جنگ تبلیغاتی غافل باشند و اگر با مطلبی علیه دین و انقلاب مواجه شدند باید پاسخ قاطع دهند و برای حل شبهات باید به کارشناسان مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف استان قم با بیان این که نباید به فضای مجازی و مظاهر فساد مانند بی بند و باری ها و بی حجابی ها بی توجه باشیم، گفت: همانگونه که نباید نسبت به مفاسد اقتصادی بی توجه باشیم از مسائل فرهنگی و اجتماعی هم نباید غفلت کنیم.

وی افزود: اگر با بصیرت اقدام کردیم همه دنیا هم جمع شود نمی تواند مکتب شیعه را زمین بزند، بزرگان و علما در طول تاریخ از گردنه های پر پیچ و پر خطری که دشمن ایجاد کرد سالم بیرون آمدند و مکتب شیعه را به ما رساندند و ما امروز باید از این امانت مراقبت کنیم، در هیچ مقطع تاریخی بعد از ائمه طاهرین(ع) شیعه مانند امروز مقتدر، بالنده و با عظمت نبوده است.

حجت الاسلام اسکندری با بیان این که دشمن می خواهد اقتدار شیعه و نظام اسلامی را  جهان را از بین ببرد، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دشمن ابهت، اقتدار و عزت و عظمت ما را در هم بشکند، باید با اتحاد و بصیرت و پیروی از فرامین رهبر انقلاب در صحنه ها حضور مقتدرانه داشته باشیم و دشمن را ناکام کنیم.

وی ادامه داد: مجالس عزاداری محرم در کنار روضه ها و گریه ها برای این است که روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن به خواسته ها خود برسند، ما امروز در عرصه جهانی مقتدر هستیم و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب دشمن را زمین گیر کرده است، خود دشمنان اعتراف کردند که مدت ها برنامه ریزی می کنیم اما با یک سخنرانی رهبر ایران همه برنامه ها بر باد می رود.

مدیرکل اوقاف استان قم ابراز داشت: همه مستکبران تمام امکانات خود را جمع کردند تا به وسیله داعش شیعه و انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما خداوند متعال اجازه نداد و مردم با بصیرت در برابر این توطئه ایستادند، دشمن درصدد بود که شیعه و انقلاب را نابود کند اما توطئه آن ها سبب نجات عراق و سوریه و ذلت آل سعود شد.

وی عنوان کرد: درست است که مشکلاتی داریم اما نباید خود را دست کم بگیریم، مطمئن باشیم که این راه به سرانجام خواهد رسید و پیروزی نهایی از آن مکتب اهل بیت(ع)خواهد بود که شرط آن بصیرت، هوشمندی و حضور در صحنه است.

تعداد بازدید : 3
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات