۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۹۱۲۵
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

زمان مذاکره ثبات دلار نداشتیم،روزی که پهپاد آمریکایی زده شد دلار سقوط کرد

زمان مذاکره ثبات دلار نداشتیم،روزی که پهپاد آمریکایی زده شد دلار سقوط کرد
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان مذاکره هرگز ثبات دلار نداشتیم اما روزی که این بچه‌ها پهپاد آمریکایی را زدند دلار سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسمی ‌به مناسبت ایام ماه محرم در حسینیه ثارالله، ابراز داشت: باید با افتخار سر را بالا بگیریم که نگذاشتیم نظام الهی عمری کوتاه داشته باشد و نظام الهی را چهل‌ ساله کردیم و با افتخار گام در چهل ساله دوم انقلاب گذاشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در تاریخ همه ادیان تاکنون حاکمیت الهی ۴۰ سال عمر نکرده است اما این نظام چون حسینی وار بوده است توانسته در مقابل تمام توطئه‌هایی که قصد به زوال کشاندن آن را داشتند مقاومت کند.

وی بیان داشت: عاشورا اوج عرفان است و کسانی که دنبال عرفان و معنویت تحرک آفرین هستند تمام معنویت را در کربلا پیدا کنند و در جبهه امام حسین(ع) آن را ببینند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنیم هر سال عاشورای سال ۶۱ را گرامی‌ می‌داریم ظلم به عاشورا است چرا که عاشورا هر سال دین خدا را زنده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: حضرت امام(ره) در تعبیر «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» بیان زیبایی دارد و می‌فرماید معنای این جمله بسیار زیباست یعنی اگر می‌خواهی حسینی باشی هر جا هستی آنجا را کربلا کن و هر روز خود را عاشورا کن.

وی با‌ اشاره به اینکه انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است، گفت: به همین جهت دشمن جبهه درست کرده و قصد دارد ماندگاری انقلاب را بر هم بزند و وظیفه ما باید این باشد که این ماندگاری را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با‌ اشاره به توصیه‌هایی که به مسئولین و مردم درخصوص مقاومت شد، تأکید کرد: مردم عمل کردند اما عده‌ای از مسئولین عمل نکردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به مسئولین گفته شد با مقاومت و گفتمان مقاومت است که دشمن عقب می‌رود، گفت: گرگ را با نرمش نمی‌توان عقب راند بلکه باید با قدرت او را عقب راند.

وی با بیان اینکه در زمان مذاکره و لبخندها و... هرگز ثبات دلار نداشتیم اما همان روزی که این بچه‌های انقلابی الهی پهپاد آمریکایی را زدند هیبت دلار سقوط کرد، اظهار داشت: ما را می‌ترسانند که اگر با پهپاد آمریکایی درگیر شویم کشور نابود می‌شود، اما این‌گونه نبود و ببینید که مقاومت با آمریکا چه کرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مردم بدانند که کلید حل مشکلات این کشور مقاومت است و این همان نسخه‌ای است که رهبری به ما داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: ما امروز از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که همان اندازه که باید برابر کفر و استکبار ایستادگی کرد، باید مقابل تحریف حقیقت دین و اینکه محتوای دین کم‌رنگ شود، نیز ایستاد.

وی بیان داشت: ماندگاری و اثرگذاری انقلاب اسلامی از این است که تولد جدید اسلام ناب است./1360//101/خ

منبع: کیهان
ارسال نظرات