۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۱۹۱۴۵

زبان عزت

زبان عزت
زبان مفاهمه با دنیا انگلیسی نیست. احتمالا عرفات انگلیسی را هم خوب بلد بود. اما همان‌هایی او را کشتند که با او پای میز سازش نشسته بودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیل خجسته نوشت: ‌می‌گفتند عقلانیت انقلابی، جنگ طلب و ماجراجوست. زبان دنیا را بلد نیست.

نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند و...ببینید چه فشار رسانه‌ای ساخته بودند که رهبر انقلاب در سال ۹۶ در مقابل این ادعا می ایستند و می‌گویند: به‌دروغ می‌گویند «انقلابیّون می‌گویند با دنیا قطع رابطه کنید»؛ نه، ما قائل به قطع‌رابطه‌ با دنیا نیستیم، قائل به حصار کشیدن دور کشور هم نیستیم؛ رفت‌وآمد بکنند، رابطه داشته باشند، مبادله بکنند، دادوستد بکنند، امّا هویّت و شخصیّت اصلی خودشان را از یاد نبرند؛ این حرف ما است: وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین.

این روزها چقدر روزهای خوبی است. روزهای بعد گلستان شدن آتش برای ابراهیم است. روزهای تحقق وعده هاست و دیدن تجربه‌ها.

فرق نمی‌کند وعده سه روز باشد یا هشت روز. مهم این است که رژیم صهیونیستی مرزهای ساختگی اش را رها می‌کند و با یک تهدید تا هفت کیلومتری عمق خود فرار می‌کند. مهم اینست که آدریان با نفت ایرانی هر کجا می‌خواهد می‌رود و هیچ ناو و پهپاد استعمارگری نمی‌تواند جلویش بایستد؛ چرا که هر مزاحمی می‌داند و پیغام از طریق سفارتخانه‌ها بهش رسیده که هر اقدامی، اقدام متقابل در انتظارش است.

امروز تجربه مشخص کرده که اگر همان روزی که آمریکا از برجام خارج شد، ما هم حداقل از همان زمان گام های تدریجی را برمی‌داشتیم این‌قدر هزینه نمی‌دادیم. امروز اروپا پیشنهاد فریز اقدامات می آورد چون ایران در اقدام فعالانه در آستانه گام سوم تعهدات برجامی اش است در حالی‌که تا قبل از آن گام‌های تحریمی آمریکا پیش می‌رفت و خبری از متوقف کردن اقدامات آمریکا نبود.

زبان مفاهمه با دنیا انگلیسی نیست. احتمالا عرفات انگلیسی را هم خوب بلد بود. اما همان‌هایی او را کشتند که با او پای میز سازش نشسته بودند. زبان مفاهمه در دنیا «عزت» است.

نمی‌دانم ایموجی اش چه شکلی می‌شود(چون آنها هم زبان جهانی اند) اما همان زبانی است که سید حسن با آن صحبت می‌کند. آتش گلستان شده نشان داده که منافع و عزت مردم را زبان سید حسن تامین می‌کند./1360//101/خ

منبع: فارس
ارسال نظرات