۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۱۹۱۵۹
امام جمعه خرم آباد:

تعاون، سبب رشد و پیشرفت جامعه می شود

تعاون، سبب رشد و پیشرفت جامعه می شود
نماینده ولی فقیه در لرستان تعاون را یک ضرورت برای جامعه خواند و گفت: تعاون سبب آرامش، رشد و پیشرفت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار تعاونگران استان، گفت: تعاون سبب آرامش، رشد و پیشرفت انسان و جامعه است.

وی با بیان اینکه از آثار تعاون گسترش همدلی، وحدت و هم افزایی است، افزود: تعاون یک ضرورت برای جامعه بوده و باید در این زمینه فرهنگ کار مشارکتی و ارزش کار تعاون نهادینه شود.

ضرورت ترویج فرهنگ کار جمعی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رسیدن به کمال و خلاقیت و نوآوری را نتیجه کار تعاون خواند و گفت: باید فرهنگ کار جمعی تحقق یابد تا شاهد نتایج اثربخش آن باشیم.

وی با تأکید بر اینکه سلامت اقتصادی در سایه تعاون محقق می شود، اظهار داشت: در سایه کار جمعی می توان از ظرفیت ها در تحقق ارزش ها و پیشرفت جامعه گام برداشت و جلوی آسیب ها و فسادها گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هیچ کاری با ارزش تر از تولید نیست و تحریم ها در برابر کار جمعی خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تعاون را مرکز جمع مزایای بخش خصوصی و دولتی خواند و گفت: تعاون و کار جمعی ارزش مادی و معنوی دارد، تعاونی‌ ها و دولت وظیفه ترویج کار جمعی را بر دوش دارند.

وی تصریح کرد: باید اقدامات، فعالیت ها و باورهای دینی در زمینه تعاونی ها در جامعه بازگو شود و الگوهای تعاونی ها مطرح شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات