۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۱۹۱۸۳
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۸ هزار پلیس یار محرم در نظم و انضباط عزاداری‌ها فعال شدند

۸ هزار پلیس یار محرم در نظم و انضباط عزاداری‌ها فعال شدند
سردار معصوم بیگی از آغاز فعالیت ۸ هزار پلیس یار محرم خبر داد و گفت: این تعداد پلیس یار بعد از آموزش‌های لازم برای برقراری نظم و امنیت به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار مهدی معصوم بیگی ظهر امروز در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این تعداد پلیس یار از سوی هیئات مذهبی به نیروی انتظامی معرفی شدند و بعد از آموزش‌های لازم برای برقراری نظم و امنیت به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.

وی از عزاداران حسینی خواست با پلیس یاران همکاری کنند و از هر اقدامی که منجر به ایجاد ترافیک شود جدا خودداری کنند و مراقب باشند برای یک عمل مستحب مرتکب حق الناس نشوند.

سردار معصوم بیگی همچنین از ابلاغ دستورالعمل برقراری نظام و امنیت و روان سازی ترافیک ویژه عزاداری‌های ماه محرم خبرداد و افزود: این دستورالعمل از روز نخست ماه محرم به مرحله جرا گذاشته شده و تا پایان عزاداری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در بازدید‌های میدانی انجام شده و بازدید‌های انجام شده تا امروز نظم و انضباط قابل توجهی در عزاداری‌های ماه محرم برقرار است و مشکلی وجود ندارد و امنیت پایدار برقرار است.

سردار مهدی معصوم بیگی همه عزاداران حسینی را دارای یک هدف مشترک خواند و اظهار داشت: عزاداران در هیئات مذهبی تلاش کنند تا اختلافات گذشته را فراموش کرده و با یکدیگر برای یک هدف مشترک که عزاداری است متحد شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عزاداری حسینی در ایام ماه محرم خواست تا با نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط و روان سازی ترافیک مسیر‌های عزاداری همکاری کنند از ایجاد ایستگاه های صلواتی در کنار خیابان ها و معابر که سبب ترافیک شود خودداری کنند.

سردار معصوم بیگی نسبت به حضور شیادان در فضای مجازی برای دریافت نذورات عزاداران هشدار دارد و گفت: مردم باید مراقب برخی افراد شیاد در فضای مجازی که با ارائه شماره حساب برای دریافت نذورات عزاداران کلاهبرداری می‌کنند باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنن از مردم خواست تا چنانچه با موارد مشکوکی برخورد کردند با شماره ۱۱۰ و یا با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محمل تماس بگیرند./۱۳۰۷/پ203/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات