۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۱۹۲۰۴
مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی سمنان:

همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود
مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان سمنان بابیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: برای این مراسم شش هزار لباس تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، عباس طالب بیدختی  ضمن بیان اینکه طبق روال هر ساله همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور جهان و شش هزار نقطه ایران اسلامی برگزار می‌شود، ابراز داشت: برگزاری این مراسم در استان سمنان برای ۱۵۰ نقطه در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این برنامه همه ساله در اولین جمعه ماه محرم هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: در برنامه‌های امسال از مداحان مشهور نظیر حاج حسن یونسی برای شهر سمنان بهره گرفته خواهد شد که در سایر نقاط نیز سخنران و مداح حضور دارد.

مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان سمنان بابیان اینکه شش هزار دست لباس و سربند یا صاحب‌الزمان (ع) بین کودکان شرکت کننده در این همایش توزیع خواهد شد، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ هزار کودک در این مراسم حضور یابند.

طالب بیدختی بابیان اینکه ساعت حضور خانواده‌ها در همایش شیرخوارگان حسینی ۹ صبح در مصلاها، مهدیه‌ها و مساجد مشخص خواهد بود، در ادامه تصریح کرد: با وجود تعبیه شدن آب و خوراکی کوچک اما توصیه می‌کنیم خانواده‌ها برای کودکان خردسال خود آب کافی به همراه داشته باشند.

وی افزود: در این مراسم به طور هم‌زمان مادران شرکت کننده با قیام در این همایش، روبه‌قبله فرزندان خود را بر روی دستان خود بلند کرده و نذر حضرت امام زمان (ع) می‌کنند تا یاور آن حضرت شوند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات