۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۱۹۲۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان:

بیش از ۲ هزار مبلغ در عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ در کرمان فعالیت می‌کنند

بیش از ۲ هزار مبلغ در عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ در کرمان فعالیت می‌کنند
حجت‌الاسلام جلالی از فعالیت ۲۰۷۶ مبلغ دینی در عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری در استان کرمان با هدف تببین بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان،حجت‌الاسلام علی جلالی ضمن بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه پیش از آغاز ماه محرم کارگاه‌های آموزشی تحت عنوان عملیات محرم برای روحانیون، هیئت‌های مذهبی و خواهران مبلغه با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و همچین موضوع خانواده برگزار شده است همچنین در ایام محرم با اعزام ۲۱۰۰ مبلغ دینی این دوره های آموزشی در مناطق مختلف استان کرمان توسط روحانیون در راستای تببین بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می‌شود.

وی افزود: روحانیون و مبلغین باید در جلسات عزاداری گفتمان سازی و حساسیت نسبت به این موضوع را مد نظر داشته باشند تا در جامعه نمود پیدا کند و احساس مسئولیت بیشتر اعضای خانواده را به همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امیدواریم روحانیون و مبلغان اعزامی با توجه به هجمه‌ وسیع دشمنان در زمینه‌های فرهنگی از این فرصت ماه محرم جهت تبلیغ دین بهترین استفاده را انجام دهند و با ترویج ارزش‌های الهی، به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات