۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۱۹۲۴۰
حجتی مطرح کرد؛

قول همتی و نوبخت برای پرداخت بدهی دولت به گندمکاران

قول همتی و نوبخت برای پرداخت بدهی دولت به گندمکاران
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بدهی هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی دولت به گندم‌کاران، گفت: هم بانک مرکزی و هم رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به بدهی هزار و 900 میلیارد تومانی دولت به گندم‌کاران اظهار کرد:‌ در دولت در این باره مفصل بحث شد. هم بانک مرکزی و هم نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده‌اند. چون هم بانک‌ها تعهداتشان را اجرایی نکرده‌اند و هم از محل تبصره‌ی یارانه‌ها هنوز پرداختی انجام نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر بدهی‌ها مربوط به استان‌های غربی و شمال غرب کشور است که گندم‌کاران گندم خود را تحویل دادند اما پولی دریافت نکردند و چون در مناطق سرد هستند باید زودتر کشت خود را آغاز کنند. در این زمینه در دولت بحث شد و ما امیدواریم هر چه زودتر این موضوع حل شود.

وزیر جهاد کشاورزی در مورد اصلاح قیمت سبوس نیز گفت: من قیمتی اعلام نکردم، بلکه ستاد تنظیم بازار قیمت اعلام کرده که مورد اعتراض آن قرار گرفت و رییس جمهور هم دستور رسیدگی داد و ستاد تنظیم بازار باید در قیمت تجدید نظر کند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات