۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۱۹۲۴۴

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدزاده عبدخدایی به ملکوت اعلی پیوست

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدزاده عبدخدایی به ملکوت اعلی پیوست
پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد تقی مجتهدزاده عبدخدایی روز پنج شنبه همزمان با پنجم محرم در حرم مطهر رضوی تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد تقی مجتهدزاده عبدخدایی، از علمای مشهد مقارن با سوم محرم الحرام سال ۱۴۴۱ هجری قمری و در ایام سوگواری ارباب خود حضرت سیدالشهدا(ع) به ملکوت اعلا پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد تقی مجتهدزاده عبدخدایی متولد ۱۳۰۷شمسی به عنوان خطیبی توانا در بسیاری از مساجد تهران و مشهد خدمتگزاری نموده و بالغ بر هفت دهه در اعتلای و ترویج دین مقدس اسلام تبلیغات ارزشمندی داشت.

وی از شاگردان حضرات آیات عظام بروجردی و سید محمد حجت کوه کمره ای و از مبارزین اوایل نهضت اسلامی بوده و فرد موثر در جلوگیری از تجلیل و دفن پهلوی اول بود.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمینحاج شیخ محمد تقی مجتهدزاده عبدخدایی در دهه اول انقلاب اسلامی به عنوان امام جماعت مسجد جامع گوهرشاد امامت داشته و بحث تفسیر قرآن معظم له مورد توجه بسیاری از علما و علی الخصوص شخص حضرت امام خمینی(ره) و عموم مردم بود.

گفتنی است؛ پیکر پاک این مجاهد فی سبیل الله روز پنج شنبه همزمان با پنجم محرم از ساعت 10 صبح در حرم مطهر رضوی برگزار تشییع می شود همچنین مراسم تحریم و بزرگداشت نیز جمعه، ششم محرم در مسجد توفیق واقع در احمد آباد، خیابان طالقانی، طالقانی 9 از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود./864/پ310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
خدا ایشان را با انبیا محشور کند.
0
0