۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۱۹۲۹۰
مدیر مدرسه جزائریه شوشتر:

فعالیت‌های تبلیغی ویژه محرم در فضای مجازی فراموش نشود

فعالیت‌های تبلیغی ویژه محرم در فضای مجازی فراموش نشود
حجت الاسلام سبزی با اشاره به اینکه طلاب باید اثرگذاری بسیاری در فضای حقیقی و مجازی داشته باشند، گفت: طلاب فعالیت‌های تبلیغی ویژه محرم را در فضای مجازی فراموش نکنند.
حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته بر فعالیت‌های تبلیغی طلاب اظهار داشت: روحانیان در بیشتر نقاط شهرستان به منابر رفته و به مدیریت مجالس عزاداری می‌پردازند البته سازمان تبلیغات پیش از آغاز ماه محرم نشستی را با حضور گروهی از مبلغان و روحانیان با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه برگزار کرد.

مدیر مدرسه جزائریه شوشتر ادامه داد: تبیین بیانیه گام دوم برای همه اقشار در مناطق مختلف و مساجد در دستور کار حوزه قرار دارد همچنین پیگیر برگزاری نشست منطقه‌ای در شهرستان با محوریت فعالان مساجد هستیم تا مبانی دینی بیانیه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام سبزی افزود: شیطنت‌های داخلی و خارجی علیه نظام و انقلاب اسلامی، مبانی دینی و اسلامی از قبیل عاشورا را مورد حمله قرار داده و در صدد تخریب شان است؛ از این رو طلاب باید سطح مطالعاتی از حیث حدیثی، تاریخی، انقلابی و بصیرتی را افزایش داده و با گره زدن شان به همدیگر نه تنها جلوی هجمه‌ها را بگیرند بلکه استفاده بیشتری از منابر و مجالس برای اثرگذاری ببرند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی نباید فراموش شود، بیان داشت: طلاب باید اثرگذاری بسیاری در فضای حقیقی و مجازی داشته باشند، در فضای مجازی شاهد فعالیت‌های فردی و گروهی طلاب مدرسه در زمینه پاسخگویی به شبهات هستیم./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات