۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۹۲۹۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

در برابر کج روی، لغزش و انحراف‌ها باید مطالبه گر باشیم

در برابر کج روی، لغزش و انحراف‌ها باید مطالبه گر باشیم
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان امام حسین (ع) در مقابل باطل سکوت نکرد و با اقتدار در برابر آن ایستادند، گفت: سکوت در برابر باطل موجب ذلت می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسمی که به مناسبت ایام ماه محرم برگزار شد با بیان این که امام حسین (ع) در راه حفظ دین به شهادت رسید، گفت: امروز راه عزت و اقتدار حرکت در مسیری است که امام حسین (ع) آغاز گر آن بوده اند.
 
وی با بیان این که امام حسین (ع) با شهادت خود دین را حفظ و زمینه جهانی شدن آن را فراهم کرده است، افزود: در طول تاریخ اسلام همواره دشمنان تلاش کردند تا مانع از گسترش دین و ارزش‌های الهی در جامعه شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان امام حسین (ع) در مقابل باطل سکوت نکردند و با اقتدار در برابر آن ایستادند، گفت: سکوت در برابر باطل موجب ذلت و پیش روی دشمنان علیه دین می‌شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، یاری حق را حرکت در مسیر فرهنگ حسینی دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) با ایستادگی در برابر انحراف و لغزش زمانه از انزوای دین جلوگیری کردند و امروز اسلام ناب در سایه فرهنگ حسینی در جهان گسترش یافته است.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که امروز باید در برابر کج روی ها، لغزش‌ها و انحراف‌ها مطالبه گر باشیم، تصریح کرد: باید در مواجهه با این گونه مسائل مشی و سیره امام حسین (ع) را مد نظر قرار دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی سکوت در برابر انحراف و کج روی‌ها را در تضاد با فرهنگ حسینی برشمرد و بیان داشت: باید فرهنگ حسینی در همه رفتار‌ها و اعمال ما نهادینه و تقویت شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز یکی از وظایف آحاد جامعه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده نهضت حسینی است و با تکیه بر همین فرهنگ اصیل در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که فرهنگ حسینی موجب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های معاندان شده است، تصریح کرد: امروز اگر انقلاب اسلامی ایران با قدرت در برابر دشمنان ایستاده و عزتمندانه از حقوق ملت خود دفاع می‌کند به برکت فرهنگ حسینی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات