۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۹۳۰۰
آیت الله میرباقری:

انقلابی های پشیمان، از عاشورا درس مذاکره می گیرند

انقلابی های پشیمان، از عاشورا درس مذاکره می گیرند
نماینده خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال نا امیدی مردم است، گفت: انقلابی هایی که دشمن دستگاه محاسباتی آن ها را به هم ریخته، انقلابی گری را تمام شده می دانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مهدی میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری در مراسم عزاداری شب پنجم محرم هیأت ثارالله قم که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فضییه برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر دستگاه محاسباتی مردم و مسؤولان است، گفت: انقلابی هایی که دشمن دستگاه محاسباتی آن ها را به هم ریخته، از عاشورا درس مذاکره می گیرند و انقلابی گری را تمام شده می دانند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری نظریه خلع سلاح عمومی را خیانت بار دانست و افزود: باید نسبت به جریاناتی که این نظریه دنبال می کنند هوشیار بود.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه بسیاری از آیات قرآن کریم اگر در فضای درگیری جبهه حق و باطل در نظرگرفته نشود معنای حداقلی خواهند داشت، عنوان کرد: محدود کردن معنای آیات قرآن کریم در مسائل جزئی اگرچه درست است اما نباید باعث غفلت از معانی آیات در فضای درگیری جبهه حق و باطل شود.

آیت الله میرباقری افزود: در مسأله نجوا با توجه به سیاق آیات نباید معنای نجوا را محدود به نجواهای جزئی در مجالس کوچک کنیم بلکه مقصود نجوای سران منافقین بر علیه ولایت است.

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه نجوا به دو دسته تقسیم می شود، گفت: علاوه بر نجوای شیاطین انس و جن، مومنین نیز میان خودشان نجوا دارند که این نجوا بر محور تقوا و بر است.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی بیان اینکه غربی ها با دادن شاخصه های فرعی به دنبال کوچک نشان دادن حرکت بزرگ امام خمینی(ه) هستند، اظهار کرد: سازمان های غربی هیچگاه شکسته شدن دوقطبی مارکسیسم و کمونیسم را به عنوان شاخصه انقلاب اسلامی مطرح نمی کنند که این همان روش منافقین در تهیت گفتن به پیامبر(ص) است.

وی با بیان اینکه منافقین در خلوت و جلوت دو طراحی متفاوت دارند، ابراز کرد: منافقین در خلوت نقشه شورش و حرکت اجتماعی بزرگ علیه دین خدا را طراحی می کنند و در جلوت نیز با مطرح کردن شاخصه های فرعی به دنبال بهم ریختن دستگاه محاسباتی مؤمنان هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای را محیط نجوای شیاطین دانست و افزود:در پشت پرده فضای مجازی یک دستگاه سری وجود دارد که مشغول به سیاست گذاری این فضا هستند.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه دشمن برای محیط نجوایش که فضای مجازی است در ده ها رشته دانش تولید کرده است، بیان داشت: سیاست گذاری های شبکه خبری غربی در جهت مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان شده است، گفت: باید به شدت در فضای مجازی وارد جنگ نرم با دشمن شویم تا مدیریت این فضا از دست دشمن بیرون آورده شود.

آیت الله میرباقری با بیان اینکه مجلس نجوای دشمن دو نوع حزن برای مؤمنان ایجاد می کند، عنوان کرد: نجوای منافقین و فضای مجازی در عصر جدید در پی آن است که از طرفی دستگاه محاسباتی مومنین را بهم بریزد تا مؤمنان اسلام و جبهه حق را در حال شکست خوردن ببیند و از طرف دیگر مؤمنان را از اقدامات انجام شده پشیمان کند./1350/پ202/ق

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات