۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۱۹۳۰۲

شاخص های مطرح در برنامه های توسعه هویت انقلابی ما را پوشش نمی دهند

حجت الاسلام عابدی نژاد، قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی مجلس خبرگان با اشاره به اینکه شاخص های تدوین شده برگرفته از فرهنگ غربی است گفت: شاخص های تدوین شده هویت انقلابی ما را پوشش نمی دهند.
تعداد بازدید : 4
حمزه عباسی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
برخورد دستگاه‌های اجرایی در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی در سالیان متمادی به گونه‌ای بوده که مردم احساس کردند برای حل مسائل فرهنگی اصلی و مهم نیازی به ورود آنها نیست به طوری که برخی از دستگاه‌های مسئول به جای ایفای وظیفه ستادی خود، به تصدی گری و مداخله در امور صف و اجرایی روی آورده‌اند.
0
0
نقی حسنی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
فرهنگ زمانی متعالی است که موجب تعالی مردم و‌ کاهش معضلات آنان شود. نخبگان و عالمان حوزوی به جای دغدغه‌مندی نسبت به حل آسیب‌های اجتماعی، به حرفه‌ای‌گری خاص خود روی آورده‌اند. مردم باید نقش حوزه در رفع آلامشان را درک کنند.
0
0
خداپناهی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
ارائه شاخص های کلان فرهنگی منطبق بر ویژگی های انقلاب اسلامی تجسم كالبدي- فضايي از يك انگاره است كه گستره اي به پهناي يك ايدئولوژي دارد. اين ايدئولوژي كه برپايه يكسري مفاهيم منطقي وبخردانه و در انطباق با اصول تاسيس يك بهشت زميني ومدينه فاضله قرار دارد همواره الگوهايي را در راهزندگي بهتر انسان ها و ايجاد جامعه اي كه همه در رسيدن به كمال در آن سهم مساوي داشته باشند ارائه نموده است.
0
0