۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۱۹۳۰۳
همزمان با سراسر کشور؛

هجدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار می‌شود

هجدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار می‌شود
دبیر همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کاشان گفت: هجدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در مسجد صادقیه کاشان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشم زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با ۴۵ کشور در جهان و ۶ هزار و ۲۰۰ منطقه در کشور و ۳۸۰ منطقه در استان اصفهان و در ۱۰۰ منطقه در کاشان و حومه کاشان با مرکزیت مسجد صادقیه میدان کمال الملک کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در ۶ منطقه شهر کاشان برگزار می‌شود که مسجد صادقیه کاشان و آستان مقدس امامزاده هادی (ع) در فین به‌عنوان بزرگترین محل تجمع این همایش در این شهرستان است.

به گفته وی تا کنون حدود ۵۰۰ نفر برای دریافت لباس و پیشانی بند ویژه کودکان شیرخوارگان و شرکت در مسابقه ثبت نام کرده اند.

هاشم زاده گفت: هجدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح جمعه ۱۵ شهریور ماه در نخستین جمعه محرم الحرام با حضور حدود ۵ هزار کودک زیر ۲ سال و مادران برگزار می‌شود.

دبیر همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کاشان هدف از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را رسانیدن پیام عاشورا دانست و بیان کرد: عاشورا حیات اسلام و علی اصغر (ع) حیات کربلا است.

وی افزود: همه شهدای کربلا جنگجو بودند، اما برای طفل شش ماه هیچ دلیلی برای جنگجو بودنش نداشتند که بخواهند او را به شهادت برسانند و شهادت علی اصغر شش ماهه سند مظلومیت امام حسین است و این سند مظلومیت را با همایش شیرخوارگان حسینی به دنیا معرفی خواهیم کرد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات