۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۹۳۶۶

خط حزب‌الله ۲۰۰| ملت حسین(ع)

خط حزب‌الله ۲۰۰| ملت حسین(ع)
دویستمین شماره‌ هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «ملت حسین (ع)» منتشر شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، ۱۴ قرن بعد از آنکه کارخانه‌ی انسان‌سازی پیامبر در مدینه‌النبی آغاز به کار کرد، در گوشه‌ای دیگر از جهان، در کشوری به نام ایران، و به رهبری فردی پیامبرگونه، «انقلابی به نام دین» به ثمر رسید که بطلان همه‌ی نظریه‌های سیاسی معاصر بود. در زمانه‌ای که تصور بر این بود مقوله‌ای به نام «دین» توانایی بازتولید فرهنگی در جامعه را ندارد، حال در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله به این پرسش پاسخ داده می‌شود که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، آیا سکه‌ی دین همچنان در جامعه‌ی ایران رایج است یا نه؟ آیا جامعه‌ی ایران، جامعه‌ای دیندار است یا آنچنان‌که بعضی تصور می‌کنند جامعه‌ی ایران شاهد افول دینداری است؟

با توجه به ابهامات پیش آمده درباره‌ی فرآیند تصمیم گیری در مجلس خبرگان ۱۴ خرداد ۶۸، خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود با مطرح نمودن ۶ تصمیم مجلس خبرگان در سال ۱۳۶۸ به این ابهامات پاسخ می‌دهد.
همچنین در روایت هفته‌ی این شماره، خط حزب‌الله پنج درس از قیام عاشورا به روایت رهبر انقلاب را منتشر کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سایر بخش‌های نشریه نیز به شرح زیر است:
روی مسأله‌ خانواده تکیه کنید /هیئت تراز
جوان مسئولیت‌شناس کربلا /حزب الله این است
فکر کن اگر نمی‌رفتیم چه می‌شد! /روایت تاریخی
عظمت خون‌بهای امام حسین(ع) /انسان ۲۵۰ ساله
همهی‌ یاران حسینی، صاحبان بصیرت بودند؛ اما او بصیرت را بیشتر نشان داد /درس اخلاق
از امام حسین(ع) بیاموزید /کلام امام
احکام عزاداری / احکام آموزشی
اجازه ندارید نماز جماعت برپا کنید! /خاطرات رهبری
عامل پیروزی «حضرت زینب» بود، والّا خون در کربلا تمام شد / خانواده ایرانی
ارزش شهدای کربلا /عکس نوشت
 
طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۲۰۰ این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه شهدای کربلا خصوصا حضرت قاسم بن الحسن‌(ع) تقدیم می‌شود.
 
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
  برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
   دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

حسین ثالث موید
ارسال نظرات