۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۱۹۳۷۳

توسعه حرم کریمه اهل بیت با احداث شبستان امام علی(ع) به مساحت ۵ هزار متر

توسعه حرم کریمه اهل بیت با احداث شبستان امام علی(ع) به مساحت ۵ هزار متر
طرح جامع توسعه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) از جمله طرح‌های بزرگ اماکن زیارتی کشور است که در این راستا شبستان حضرت زهرا (س) در فضای زیرین صحن امام هادی.

به گزارش خبرگزاری رسا، طرح جامع توسعه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) از جمله طرح‌های بزرگ اماکن زیارتی کشور است که در این راستا شبستان حضرت زهرا(س) در فضای زیرین صحن امام هادی (ع) چندی پیش افتتاح و شبستان امام علی (ع) در دست احداث است.

کمبود فضا برای حضور زائران در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) یکی از دغدغه‌های همیشگی این آستان مقدس بوده به همین علت طرح جامع توسعه حرم مطهر به تصویب رسیده تا بخشی از کمبودها رفع شود.

شبستان امام علی علیه‌السلام با ۵ هزار متر مربع مساحت قرار است در نزدیکی ضریح مطهر بانوی کرامت احداث شود تا فضای مناسبی برای زائران و مجاوران حرم مطهر ایجاد کند. درواقع این شبستان یکی از فضاهای اصلی حرم حضرت معصومه (س) خواهد بود.

در این راستا عموم عاشقان اهل بیت (ع) می‌توانند تا با مشارکت در ساخت این فضای معنوی در گسترش حرم و تسهیل زیارت آستان کریمه اهل بیت (ع) مشارکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۲۵۱ بانک مسکن و یا شماره‌گیری کد دستوری #۲۵۱*۷۴۱* همچنین از طریق سایت اینترنتی به نشانی amfm.ir واریز کنند./1360//101/خ

منبع: فارس
ارسال نظرات