۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۱۹۳۷۸
همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان منتخب اردبیل برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان منتخب اردبیل برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور همایش «شیرخوارگان حسینی» در ۹ امامزاده منتخب اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا٬ حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور همایش «شیرخوارگان حسینی» فردا در امامزادگان منتخب اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه 9 امامزاده منتخب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که امامزاده حلیمه خاتون روستای آقاباقر، امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار و سید صدر الدین(ع)در شهرستان اردبیل میزبان برگزاری این همایش خواهند بود و مصادف با ششم محرم نخستین جمعه ماه محرم برگزاری این همایش مبنای کار قرار گرفته است و از ساعت 9 این مراسم برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در شهرستان‌های استان نیز امامزاده امیر نعمت الله (ع)٬ امامزاده محمد صالح(ع)٬ امامزاده سید سلیمان(ع)، امامزاده سید ابراهیم(ع) و سید احمد و محمد(ع) و امامزاده محمد بن حنفیه(ع) میزبان برگزاری این سوگواره بین‌المللی خواهند بود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

حجت‌الاسلام ستوده تصریح کرد: تربیت فرزندانی با تاسی از راه و اهداف شهدای کربلا و عمل به اهداف اهل بیت(ع) از برنامه‌هایی است که درصدد هستیم تا در راستای تحقق آن عمل کرده و با بازپروراندن چنین جوانانی که ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود مسیر سعادت و خوشبختی جامعه را پیموده و مشکلات جامعه را از سر راه برداریم.

وی از برگزاری دیگر ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی خبر داد و بیان کرد: همزمان با دهه نخست ماه محرم در این امامزادگان و بقاع متبرکه برگزاری برنامه‌های معنوی بسیاری در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم تمامی این برنامه‌ها را در شان و جایگاه اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش اجرا کنیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات